Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Kinderen ontwerpen nieuwe doos voor Mexicaanse bio-limoenen

Nature & More gaat een nieuwe doos ontwerpen voor biologische Mexicaanse limoenen en vraagt daarbij de hulp van haar fans. Op de Facebook-pagina van Nature & More kan men nu kiezen uit 16 tekeningen, die gemaakt zijn door de jonge kinderen van boomgaardmedewerkers.

Eosta steunt met haar '1 cent for the future'-campagne het boerderijschooltje van de Mexicaanse limoenenteler Javier Moreno. De kinderen van de landarbeiders volgen hier een regulier onderwijsprogramma. Als de school er niet was, zouden deze kinderen vrijwel zeker geen onderwijs krijgen.



Bij het laatste bezoek van Nature & More aan Mexico zijn de kinderen enthousiast aan de slag gegaan tijdens de les, om een 'ontwerp' te maken voor de nieuwe doos waarin de limoenen verpakt zullen worden. De tekeningen zijn te bewonderen op www.facebook.com/natureandmore.

Onder de 'likers' worden drie Mojito-pakketten verloot. De publieksfavoriet zal gebruikt worden voor het nieuwe doosontwerp dat in augustus in gebruik wordt genomen. Meer info over Javier Moreno is te vinden met code 451 op www.natureandmore.com.
Publicatiedatum: