Donderdagmiddag 17 april werd bij Rio de Bio aan de Adelaarstraat in Utrecht de Van 't Land Paasbrunchbox uitgereikt aan de winnares van de winactie van Zuiver Zuivel. Zuiver Zuivel verlootte deze box onder hun volgers op Twitter en Facebook. Een overvloed van reacties op de winactie van Zuiver Zuivel, veel mensen die graag kans maakte op deze heerlijke box. Na de vele reacties gelezen te hebben is er uiteindelijk een winnares gekozen.
De Paasbrunchbox is een box voor een spectaculaire prijs van 12,50 euro voor twee personen, gevuld met heerlijke, biologische producten om de Paasbrunch tot een groot succes te maken. In de box zitten onder andere broodjes, croissants, eieren, grasboter van Zuiver Zuivel, sinaasappelen, hartig en zoet beleg en de enige echte Van 't Land krant. In deze krant/magazine krijgen de producenten van de producten in de box de kans hun verhaal te vertellen. Over het bedrijf wat soms al generaties lang in bezit van de familie is of over de producten in de box.
De box is een groot succes, hij wordt verdeeld door Kroon in Amsterdam en de Zaai-Ster in Leek. Samen hebben deze bedrijven al duizenden boxen geleverd in deze dagen voor de Pasen. Geert Helleman van Rio de Bio in Utrecht reikte de prijs uit aan Jeroen, de echtgenoot van winnares Monique van Breda.
Voor meer informatie: www.zuiverzuivel.nl
Abonneren
Vacatures
Zuiver Zuivel reikt Van 't Land Paasbrunchbox uit
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-09-28 Carrefour gaat samenwerken met vier bio-grossiers
- 2023-09-27 De Traay steunt biodiversiteitsonderzoeken van de Odin imkerij
- 2023-09-25 De Vlierstee viert 45-jarig bestaan
- 2023-09-22 Alnatura wint award voor beste AGF-afdeling
- 2023-09-21 Mijnbiowinkel.nl gelanceerd: locatiezoeker voor dichtstbijzijnde biologische winkel
- 2023-09-20 Aardappelen van PLUS standaard biologisch
- 2023-09-18 Leveranciersdag Udea zorgt voor verbinding in de keten
- 2023-09-18 Studie naar de markt voor biologische levensmiddelen in Duitsland
- 2023-09-15 Albert Heijn lanceert magazine over biologisch
- 2023-09-14 Bijna een kwart van de Nederlandse consumenten bezoekt andere supermarkt op basis van aanbieding
- 2023-09-14 Solidare Natuurvoeding sluit de deuren
- 2023-09-14 dennree investeert ongeveer 18 miljoen euro in loonsverhogingen
- 2023-09-13 "Levensmiddelen worden niet meer goedkoop..."
- 2023-09-13 Omzet biologisch keurmerk met 8,3 procent gegroeid
- 2023-09-12 Meer dan 32% van de Fransen kan zich geen 3 maaltijden per dag veroorloven
- 2023-09-12 "Mensen fietsen toch om voor een onafhankelijke natuurvoedingswinkel"
- 2023-08-31 Mijnbiowinkel.nl moet meer zichtbaarheid creëren bij een groter publiek
- 2023-08-30 "Moeilijk om nieuwe klanten te overtuigen"
- 2023-08-29 Luca Radau treedt toe tot de raad van bestuur van SuperBioMarkt
- 2023-08-28 "Consument begrijpt biologisch niet"