Donderdagmiddag 17 april werd bij Rio de Bio aan de Adelaarstraat in Utrecht de Van 't Land Paasbrunchbox uitgereikt aan de winnares van de winactie van Zuiver Zuivel. Zuiver Zuivel verlootte deze box onder hun volgers op Twitter en Facebook. Een overvloed van reacties op de winactie van Zuiver Zuivel, veel mensen die graag kans maakte op deze heerlijke box. Na de vele reacties gelezen te hebben is er uiteindelijk een winnares gekozen.
De Paasbrunchbox is een box voor een spectaculaire prijs van 12,50 euro voor twee personen, gevuld met heerlijke, biologische producten om de Paasbrunch tot een groot succes te maken. In de box zitten onder andere broodjes, croissants, eieren, grasboter van Zuiver Zuivel, sinaasappelen, hartig en zoet beleg en de enige echte Van 't Land krant. In deze krant/magazine krijgen de producenten van de producten in de box de kans hun verhaal te vertellen. Over het bedrijf wat soms al generaties lang in bezit van de familie is of over de producten in de box.
De box is een groot succes, hij wordt verdeeld door Kroon in Amsterdam en de Zaai-Ster in Leek. Samen hebben deze bedrijven al duizenden boxen geleverd in deze dagen voor de Pasen. Geert Helleman van Rio de Bio in Utrecht reikte de prijs uit aan Jeroen, de echtgenoot van winnares Monique van Breda.
Voor meer informatie: www.zuiverzuivel.nl

Abonneren
Vacatures
Top 5 - gisteren
- Minister van der Wal enthousiast over stikstofplan Joost Samsom
- Partij voor de Dieren Zuid-Holland wil af van energieslurpende glastuinbouw
- "Als de biologische appelverkoop niet stijgt, zullen we onze Jonagold nooit verkocht krijgen"
- Welke taal spreken koeien?
- Eigenaren Sprinklr zien af van winst, het vergroten van de biodiversiteit heeft prioriteit
Top 5 - afgelopen week
Top 5 - afgelopen maand
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-01-27 Franse wet geeft AGF-sector meer macht bij retailers
- 2023-01-26 Onbemand voertuig bezorgt eerste boodschappen voor Colruyt
- 2023-01-24 "De voedselketen moet veel transparanter"
- 2023-01-23 Consument besteedt 36% meer aan biologisch
- 2023-01-23 "Retail aan zet in ambitie 15% biologisch"
- 2023-01-20 Aldi start samenwerking met Naturland
- 2023-01-18 Marktaandelen 2022: AH de grote winnaar, toename hard discount onduidelijk
- 2023-01-17 Prijzen AGF stegen afgelopen jaar flink in ogen van consumenten
- 2023-01-17 Aldi Zwitserland bant ingevlogen AGF uit het schap
- 2023-01-13 Natuurvoeding Joure wordt 34e Odin winkel
- 2023-01-13 "Klant blijft biologisch kopen, maar kiest goedkopere varianten"
- 2023-01-12 Odin Veenendaal is open
- 2023-01-09 Superscanner visualiseert prijsstijgingen in de supermarkt
- 2023-01-06 Bio-producten van Albert Heijn in de prijzen
- 2023-01-04 Crisp sloot 2021 af met verlies van ruim 15 miljoen euro
- 2023-01-03 De kracht van dichtbij: 60% van alle aankopen vindt over 5 jaar lokaal plaats
- 2022-12-23 Het was een wonderlijk jaar bij Odin
- 2022-12-21 Colruyt-medewerkers zetten producten anderhalf uur per dag sneller in de rekken
- 2022-12-21 Berrie Franken neemt Ekoplaza in Nijmegen over
- 2022-12-21 Fluitekruid in Winsum wordt 33e Odin winkel