Volgens Jan Peter Oosterloo, eigenaar van de EkoPlaza's in De Bilt en Bilthoven, kan de lente beginnen. Speciaal voor Pasen is deze week de Paas-spaaractie weer begonnen. De biologische winkels van Jan Peter Oosterloo draaien, ondanks de crisis, goed. "Steeds meer mensen vinden de weg naar ons heerlijke en verse biologische eten, wat van een hele goede kwaliteit is", aldus Jan Peter.
EkoPlaza Bilthoven.
Oosterloo geeft aan dat er in zijn winkels dit jaar veel activiteiten zullen plaatsvinden. Hij vertelt: "De eerste jaren wil je alles zo goed mogelijk opzetten en is het vooral erg hard en veel werken. Nu wordt het tijd om nog meer van onszelf te laten zien. We willen meer ondernemen, meer sfeer maken en meer leuke dingen onderzoeken. Zo staat er bijvoorbeeld voor 1 april een winkelsafari op het programma en zal er binnenkort een film te zien zijn waarin het biologisch melkbedrijf, en alles wat daar bij komt kijken, te zien is."
Bron: Dé Weekkrant

Abonneren
Vacatures
- Int. Product- en Cropspecialist Propagation (opkweek)
- (Jr.) Specialist Duurzaamheid en Data
- Junior Kwaliteitscontroleur
- Productieleider
- Salesmanager substraten West-Europa
- Manager Quality Assurance (QA)
- Accountmanager Data Management - Agri
- Head Grower Greenhouse Canada
- Lead Auditor Kwaliteit & Processen
- Junior account manager
Top 5 - gisteren
- "De bio-sector is niet welkom onder alle deskundigen en organisaties die voor deze ronde tafel zijn uitgenodigd"
- Lidl zet in op biologische huismerken
- Pipie Smits van Oyen is nieuwe voorzitter Biohuis
- Speeltuin voor opgehokte kippen
- Picnic overtreedt, volgens NVWA, de wet met goedkopere Duitse A-merken
Top 5 - afgelopen week
- PFAS gevonden in biologische eieren in Denemarken
- Uniek korte-keten-concept van graan tot brood gepresenteerd
- Biologische sector is ondanks grote uitdagingen positief gestemd
- "Wij maken bio-pindakaas met hart en ziel, daarom maken wij kans tegenover het grote geld"
- Minister van der Wal enthousiast over stikstofplan Joost Samsom
Top 5 - afgelopen maand
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-02-01 "Het stimuleren van biologisch en het eigen duurzaamheidsprogramma zitten elkaar niet in de weg"
- 2023-02-01 Coop viert 30 jaar Naturaplan
- 2023-01-31 Picnic overtreedt, volgens NVWA, de wet met goedkopere Duitse A-merken
- 2023-01-31 Lidl zet in op biologische huismerken
- 2023-01-27 Franse wet geeft AGF-sector meer macht bij retailers
- 2023-01-26 Onbemand voertuig bezorgt eerste boodschappen voor Colruyt
- 2023-01-24 "De voedselketen moet veel transparanter"
- 2023-01-23 Consument besteedt 36% meer aan biologisch
- 2023-01-23 "Retail aan zet in ambitie 15% biologisch"
- 2023-01-20 Aldi start samenwerking met Naturland
- 2023-01-18 Marktaandelen 2022: AH de grote winnaar, toename hard discount onduidelijk
- 2023-01-17 Prijzen AGF stegen afgelopen jaar flink in ogen van consumenten
- 2023-01-17 Aldi Zwitserland bant ingevlogen AGF uit het schap
- 2023-01-13 "Klant blijft biologisch kopen, maar kiest goedkopere varianten"
- 2023-01-13 Natuurvoeding Joure wordt 34e Odin winkel
- 2023-01-12 Odin Veenendaal is open
- 2023-01-09 Superscanner visualiseert prijsstijgingen in de supermarkt
- 2023-01-06 Bio-producten van Albert Heijn in de prijzen
- 2023-01-04 Crisp sloot 2021 af met verlies van ruim 15 miljoen euro
- 2023-01-03 De kracht van dichtbij: 60% van alle aankopen vindt over 5 jaar lokaal plaats