Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
The Pommbar moet naam veranderen na conflict met Pomms'
Frietconcept The Pommbar werkt aan een andere naam. Dit besluit volgt op een conflict met het biologische Pomms', dat de namen teveel op elkaar vond lijken. De gelijkenis was volgens Pomms-ondernemers Niels Tijthoff en Ruud Boeve te sterk, van de naam tot de vormgeving van het logo. Er is telefonisch contact geweest en afgesproken dat de naam veranderd zal worden. Medeoprichter Yannic Stortelder van de Pommbar bevestigt dit. "Duidelijk mag zijn dat dit niet de manier is waarop wij dit aan hadden willen pakken. Het conflict is gelukkig achter de rug."
Vergrootglas
De onenigheid is niet zonder gevolgen: door de vele kosten heeft de Pommbar besloten om een derde partner aan te trekken, zegt Stortelder. "We staan nu veel sterker en gaan zeker door met The Pommbar. Een consequentie is wel dat we onder een andere naam verder gaan en alle aspecten van ons concept nog eens onder een vergrootglas zullen leggen om alles te finetunen. Dit betekent dat we een lange periode tegemoet gaan waarin de consument niet van ons zal horen, maar dat er in ieder geval zekerheid is dat er eigen vestigingen op goede locaties geopend gaan worden."