De happy birthday-slinger hing ook de rest van de jubileumweek nog voor het raam.
Vergeten doelgroep
Helen bereikt naar eigen zeggen met Natuurlijk Smullen ook een vergeten doelgroep: de consumenten die nooit meer naar de snackbar gingen. "Het bijzondere concept spreekt hen aan. Ik ging met Natuurlijk Smullen voor een snackbar waarin alles biologisch is, zodat de klanten meer waar krijgen voor hun assortiment. Natuurlijk Smullen heeft ook een heel andere uitstraling dan de reguliere snackbars. Klantvriendelijkheid staat hier echt voorop. En een groot deel van het assortiment is vegetarisch omdat dierenwelzijn voor mij heel belangrijk is."Medewerker Sander, Helen en haar dochter.
Jubileumviering
Het vijfjarig jubileum werd gevierd met een feestje in de snackbar. "Dit was erg gezellig. Het maakt me zo trots. Ik moest het thuis echt even laten bezinken. Er waren veel vaste klanten, maar ook diverse klanten van verder weg. Zo kwamen er bijvoorbeeld mensen uit Oudewater en Utrecht speciaal naar de snackbar toe om mij te feliciteren. Dat is echt top." Helen vertelt dat er echt een 'huiskamersfeer' heerst in de snackbar. "Dat is zo leuk. Tijdens het wachten en gedurende de maaltijd raken veel klanten met elkaar aan de praat. Waar maak je dat nog mee?"Niet bang voor concurrentie
Helen is overigens niet bang voor concurrentie. Sterker nog, dit juicht ze alleen maar toe: "Van mij mag elke snackbar in Nederland biologisch worden. Het bio-aandeel in de snackbars valt me eigenlijk nog tegen. De crisis speelt hierin echt mee."Franchise
Om het vijfjarig jubileum extra cachet te geven maakte Helen toen ook bekend dat ze op zoek is naar franchisenemers. "Ik krijg e-mails van mensen vanuit het hele land, met de vraag of dit concept ook hun kant op kan komen. Daarom heb ik dit franchiseplan gelanceerd. Ik zoek franchisenemers die het biologische snackavontuur aan durven gaan."Voor meer informatie:
Helen Geul
Natuurlijk Smullen
Jan van Galenstraat 78
1056 CD Amsterdam
020 7790245
[email protected]
www.natuurlijksmullen.nl