Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Prorest en OSP lanceren rOsa's bij ABN Amro

Prorest Catering, onderdeel van Facilicom Services Group, en OSP Zakelijke Catering hebben op 2 september een nieuw concept gelanceerd bij 15 cateringlocaties van ABN AMRO. Het mediterrane concept rOsa's staat voor puur en vers huisgemaakt eten eerlijk gemaakt en bij voorkeur biologisch.

Prorest en OSP sloegen eind vorig jaar de handen ineen om tot een uniek aanbod en daarmee ook een uniek foodconcept te komen. Een concept dat optimaal tegemoetkwam aan de wensen van ABN AMRO. Zo wilde de bank dat maar liefst 70 procent van het assortiment duurzaam is en dat daarvan een kwart binnen een straal van 162 kilometer is geproduceerd. Verder stuurt ABN AMRO op een nog hogere mate van gasttevredenheid op de verschillende cateringlocaties. Dit hebben beide partijen vervat in het nieuwe mediterrane concept rOsa's.
 


"Wij wisten het belangrijke contract met ABN AMRO wederom gegund te krijgen door samen te werken met een andere cateraar bij de bank", vertelt Dick Bennink, algemeen directeur bij Prorest. "Doordat we samen optrokken, konden we optimaal de wensen en eisen van ABN AMRO invullen. Zodoende hielden beide bedrijven met het nieuwe contract hun eigen locaties. Er werden dus geen mensen overgenomen en er kwam daardoor geen onrust bij de gedetacheerden van de ABN AMRO. Daar was ons, als mensenbedrijf, veel aan gelegen", besluit Dick Bennink. "Wij zijn trots op dit samenwerkingsverband met Prorest. Door de samenwerking waren wij in staat om samen een bijzonder concept te ontwikkelen waarbij de beleving een belangrijk element is", vervolgt Evert Kersten, directeur OSP.

Na ruim een half jaar voorbereiding zijn wij begin september gestart met ons nieuwe rOsa's concept op de ABN AMRO-locaties. Als onderdeel van het nieuwe concept is ook een rOsa's app geïntroduceerd. De app ondersteunt de 15 locaties van ABN AMRO waar zowel Prorest als OSP het concept rOsa's hebben uitgerold. In de app kan de gast terecht voor informatie over rOsa's, zijn de rOsa's klassiekers te bekijken, de specials van de maand doornemen, recente prijslijsten bekijken maar vindt de klant ook onze locaties, actie en aanbiedingen terug.
Publicatiedatum: