Reclamefilmpje geeft bio-industrie de wind van voren

De Amerikaanse restaurantketen Chipotle Mexican Grill heeft een succesvol reclamefilmpje gelanceerd. Dit filmpje geeft de bio-industrie er duidelijk van langs. In het filmpje, 'The Scarecrow' genaamd, zie je hoe een vogelverschrikker de dubieuze achtergrond van de grote industriële voedingsbedrijven ontdekt. Vervolgens ontdekt hij zelf op het eind van het filmpje de waarde van biologische teelt en start hij zijn eigen eetkraampje in de stad, met daarboven de slagzin 'Cultivate a better world'.

Het onderstaande filmpje is inmiddels al een grote hit op internet.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.