Hoogvliet en Nature & More geven 800 kinderboekjes weg

Kinderen weten tegenwoordig niet meer goed waar voedsel vandaan komt. Bij Hoogvliet supermarkten kunnen slimme moeders en vaders nu sparen voor het leuke kinderkookboek Thomas Tomaat, waarmee ze zelf verse tomatensaus leren maken en van alles leren over de Hollandse tomaat. Samen met Nature & More geeft Hoogvliet 800 boekjes weg bij aankoop van 2 bakjes biologische Nature & More-tomaten!

Transparantie

De biologische actietomaten zijn afkomstig van Nature & More-teler Frank de Koning, die in mei de tweede plaats bereikte bij de verkiezing van de beste tomaat van Nederland. Volgens Ed van Venrooij, Category Manager bij Hoogvliet past de actie heel goed bij de supermarktketen: "Wij willen graag onze klanten informeren waar producten vandaan komen en wat je er allemaal mee kan doen. Het Thomas Tomaat-boekje is daarvan een prachtig voorbeeld."



Kookplezier met Thomas Tomaat

Thomas Tomaat is een kinderkookboek waarin Thomas zelf de hoofdrol speelt in een spetterende saus samen met de betoverende Miss Ui. Tijdens het Diner Dansant swingen de heerlijkste ingrediënten samen met Thomas Tomaat letterlijk de pan uit. Het feest wordt gevolgd door het recept van een heerlijke tomatensaus en achtergrond informatie over de tomaten.

Een gezonde actie

Biologische tomaten hebben een natuurlijk lekkere smaak doordat ze in de grond worden geteeld, zonder chemische gewasbeschermingsmiddelen of kunstmest. Nature & More heeft de actie geïnitieerd om zo veel mogelijk mensen kennis te laten maken met de biologische tomaat en de biologische teler. Michaël Wilde, Manager Duurzaamheid & Communicatie bij Nature & More: "Voor ons is het erg belangrijk om het verhaal van de individuele biologische teler te vertellen. Op de Thomas Tomaat actieflyer staat dan ook niet alleen een foto van Frank de Koning maar ook zijn telercode 179. Als je deze code intikt op www.natureandmore.com kom je alles te weten over deze biologische held."
 


Hoogvliet is een vooruitstrevende supermarktketen met 62 winkels in heel Nederland, onder andere in de provincies Zuid-Holland, Noord-Holland en Utrecht. Nature & More is het 'trace & tell' merk van Eosta, Europees marktleider in biologische groente en fruit. In 2013 won Nature & More de internationale Sustainable Entrepreneurship Award voor haar duurzame en transparante werkwijze.

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven