Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Edwin Crombags: "We zien dat deze benadering werkt"

Zuiver Zuivel zet vol in op proeverijen

Tholen - Sinds een jaar of vijf kunnen klanten in natuurvoedingswinkels Zuiver Zuivel-producten proeven. Edwin Crombags, manager marketing&sales bij Ecomel, geeft aan dat Ecomel zich voor de promotie van Zuiver Zuivel-producten bewust op de winkelvloer richt. "Zo kunnen we de bio-consument rechtstreeks bereiken."

Sinds januari van dit jaar heeft Ecomel voor een aangescherpte strategie gekozen rondom de proeverijen. "Merel van der Velde verzorgt sindsdien alle proeverijen in de winkels. We hebben bewust gekozen voor een vast persoon die volledig op de hoogte is van ons merk en onze producten. Deze benadering begint vruchten af te werpen. We zien een stijging van de afzet bij de producten die we onder de aandacht brengen."



Merel geeft minimaal twee proeverijen per week. "We proberen alle grotere natuurvoedingswinkels in Nederland af te gaan, zodat er minimaal één keer per jaar Zuiver Zuivel-producten geproefd kunnen worden."

Edwin vertelt dat de focus in de proeverijen vooral ligt op nieuwe producten en producten die extra aandacht verdienen. Deze week introduceert Ecomel weer nieuwe Zuiver Zuivel-producten: Demeter magere Yomio in literpak en halve liters Demeter Vanillevla. "En vóór de Kerst brengen wij ook gezouten roomboter op de markt. Dit is nog niet verkrijgbaar in het natuurvoedingskanaal."

Voor meer informatie:

Edwin Crombags
Ecomel
Dusseldorperweg 36
1906 AK Limmen
072 5054100
[email protected]
www.zuiverzuivel.nl