Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Bio-katoenen T-shirts voor jubilerende Grietmarkt

RE-5: opvallend veel interesse in duurzame bedrijfskleding

Tholen - Bij bio-kledingmerk RE-5 neemt de vraag naar duurzame promotionele- en bedrijfskleding toe. Hein Voss, de initiatiefnemer van het bijzondere kledingmerk, kan bijvoorbeeld aankondigen dat de organisatie van de Grietmarkt gekozen heeft voor een biologisch katoenen en fairtrade T-shirt van RE-5. "Deze worden momenteel gedrukt en dit is speciaal in het kader van het tienjarig jubileum van de markt."

Hein is blij dat steeds meer bedrijven erkennen dat duurzame bedrijfs- en/of promotionele kleding belangrijk is om de uitstraling naar buiten toe op orde te hebben. "Deze zomer tonen opvallend veel bedrijven interesse."

Het bedrijf H3P Motives BV, wat achter het merk RE-5 staat, heeft zo ook een vergelijkbare opdracht gekregen van De Veldkeuken uit Bunnik. "Zij hebben verschillende modieuze basis T-shirts besteld. En mochten ze uiteindelijk versleten zijn, dan kunnen deze gewoon weer bij ons teruggebracht worden. De Veldkeuken waardeert ons concept." (Na gebruik wordt de kleding van RE-5 teruggenomen en via recycling hergebruikt).
 

De Grietmarkt

Op 8 september is het merk RE-5 ook zelf voor de derde keer op rij vertegenwoordigd op de Grietmarkt in Amerongen. Het personeel van de Grietmarkt zal gehuld zijn in T-shirts van RE-5, voorzien van een speciaal logo.

Steppen Tegen Kanker

Afgelopen zaterdag 25 augustus is Hein zelf een grote uitdaging aangegaan. H3P Motives was met een T-shirt van RE-5 sponsor van de actie Steppen Tegen Kanker, hier werd eerder al over bericht op Biojournaal. Mede-IJsselsteiner Robert van Wanrooij ging de Alpe d'Huez met de step beklimmen, om zo geld op te halen voor de Kankerbestrijding. Hein besloot niet alleen Fairtrade Step to moove T-shirts van 100% biologisch katoen beschikbaar te stellen, maar nam ook het moedige besluit om zelf met de step de Alpe d'Huez te bedwingen. "Het was heel enerverend en echt een succes, ik ben zelfs twee keer de berg opgegaan!"

Voor meer informatie:

Hein Voss
H3P Motives BV/RE-5
030 7854703
info@re-5.nl
www.re-5.nl