Meer dan de helft van de vrouwen tussen 14 en 70 jaar gebruikt meerdere malen per week een bodylotion om haar huid te verzorgen. Bovendien kiezen ze vaker bewust voor natuurlijke en biologische producten.
Daarom introduceert Weleda vanaf juli 2012 vier nieuwe biologische bodylotions, elk met een unieke geur en formule: Granaatappel Regenererende Bodylotion voor de rijpere huid, Wilde Rozen Verwennende Bodylotion voor de normale tot droge huid, Duindoorn Voedende Bodylotion voor de droge huid en Citrus Hydraterende Bodylotion voor alle huidtypes.
Elke bodylotion bevat essentiële plantenoliën die rijk zijn aan meervoudig onverzadigde vetzuren die de vochtigheid en elasticiteit van de huid vasthouden en een beschermend laagje geven. Deze formule ondersteunt de eigen krachten en de stofwisseling van de huid en houdt de huid in balans. Dankzij de fijne textuur trekken de lotions snel in.
Zowel de stijlvolle vormgeving als het innovatieve design van de verpakking van de nieuwe bodylotions werden bekroond met de iF Packaging Design Award 2012. De recyclebare plastic flacon met vacuüm doseerpomp is voorzien van een flexibel zakje binnenin (bag-in-bottle) dat ervoor zorgt dat het product niet in contact kan komen met zuurstof. Dit is belangrijk, omdat producten van Weleda geen synthetische conserveermiddelen bevatten.
De nieuwe bodylotions zijn verkrijgbaar vanaf juli 2012.
Verkooppunten: natuurwinkels, zelfstandige drogisten, Etos, De Tuinen, DA, D.I.O. en EkoPlaza. Kijk voor meer verkoopinformatie op www.weleda.nl.
Abonneren
Vacatures
Weleda introduceert 4 nieuwe biologische bodylotions
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-08-29 Nieuw: Cranberry Seed Exfoliant Poeder
- 2023-08-25 Nieuw: Bodymilk Bergamot Lemongrass
- 2023-08-23 Gwyneth Paltrow, Victoria Beckham en Hailey Bieber zweren allemaal bij de Weleda Skin Food-crème
- 2023-08-21 Nieuw: Granaatappel Verstevigende Body Butter
- 2023-08-18 "Ik hoop dat steeds meer mensen blij zijn met hun huid: dát is mijn missie"
- 2023-07-20 Nederlanders besteden €1,6 miljard aan voedingssupplementen
- 2023-07-10 Nieuw van Botanique: geurlijn roos & vijg en sensitive lijn
- 2023-06-30 Nieuwe lijn met duurzame oplostabletten
- 2023-06-29 "Producten waarmee natuurvoedingswinkels zich kunnen onderscheiden"
- 2023-06-13 Skin Food van Weleda heeft 3 nieuwe producten
- 2023-06-01 Nieuw: Bio Astaxanthine
- 2023-05-10 Nieuw: Gezichtspeelingsbar en Conditionerbar
- 2023-05-10 Natuurlijke zonnebrandgezichtcrème laat geen witte waas achter
- 2023-04-26 Van marktkraam naar winkelschap: The Lekker Company lanceert duurzame lippenbalsem bij Kruidvat
- 2023-04-25 "Onze behandelingen zijn altijd maatwerk"
- 2023-04-21 Nieuw: Skin Food Ultra-Light Dry Oil en Aroma Shower Happiness
- 2023-04-13 Nieuwe bag-in-box bulkverpakkingen van handzeep en wasmiddel
- 2023-04-11 Nieuwe Verstevigende Gezichtsverzorging met granaatappel en maca-peptiden
- 2023-04-04 Duurzame travel-set in de KLM-Frequent-flyer-gids
- 2023-04-04 "Ik kwam zelf op het idee voor deze maskers"