'Don't panic, it's organic!'

Succesvol debuut van Puur Noord Nederland op Pinkpop

Puur Noord Nederland debuteerde op Pinkpop. De Zaai-Ster bracht de Puur Noord Nederland producten op Pinkpop bij de noordelijke cateraar De Eetfabriek, die afreisde naar Landgraaf om op het festival de bezoekers van een lekkere biologische maaltijd te voorzien. Een fantastische reclame voor biologisch in het algemeen en Puur Noord Nederland in het bijzonder. De maaltijden bestonden voornamelijk uit de prachtige producten uit Noord Nederland.

In verband met de tropische temperaturen kwam tot de eerste avond de verkoop langzaam op gang, maar toen rond 19:00 uur de honger toesloeg kwamen de feestvierders massaal een stevige, gezonde maaltijd halen die voor een goede bodem moest zorgen.



Gisteren is de balans opgemaakt; in 3 dagen zijn ruim 6000 porties verkocht. Mede door het 6 meter grote bord met de tekst: 'Don't panic, it's organic!' trokken de biologische Puur Noord Nederland maaltijden veel aandacht. De Volkskrant wijdde een artikel aan de biologische catering op Pinkpop en Editie NL op RTL 4 besteedde aandacht aan de biologische Puur Noord Nederland stamppot en stoofpot. In het programma werden de maaltijden beoordeeld met een 8,5. De kaasfondue (met Terschellinger en Hooidammer kaas) en de couscous van De Nieuwe Band met Puur Noord Nederland groenten en kruiden deden het ook erg goed.



De Zaai-Ster vrachtwagen stond geparkeerd op het Pinkpopterrein en was te zien vanaf het hoofdpodium, waardoor ook Bruce Springsteen hem moet hebben zien staan. Kortom, een groot succes.

Voor meer informatie: www.dezaai-ster.nl en www.puurnoordnederland.nl

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven