

Dat de focus verlegt wordt naar particulieren is een logisch gevolg van het succes van de olijfolie in de zakelijke markt. "Wij richten ons op de restaurants die altijd op zoek zijn naar pure (biologische) producten en passie hebben voor hun vak. Naast deze restaurants proberen wij de consumentenmarkt te bereiken door middel van speciaalzaken waar men nog binnen kan lopen voor het verhaal achter het product. Wij bieden consumenten nu dus ook ook de mogelijkheid om via onze webshop online onze producten te bestellen."

Tijdens de Oliva d'oro awards 2010 is de biologische olijfolie van Olioliva uitgeroepen tot de meest fruitige olijfolie. "Particulieren die positief zijn over de Fattoria Bernardini kunnen nu zelf thuis ook koken met deze delicatesse uit Italië. Wij hebben onze horecaklanten ook verteld van onze webshop, dus wanneer er vragen komen in de restaurants, kunnen zij particulieren nu beter doorverwijzen." Het gebruikersgemak van de webshop is hoog. Dat blijkt uit de positieve reacties die het bedrijf krijgt. "Dat er betaald kan worden met iDeal wordt erg goed ontvangen. In samenwerking met onze partner Shopworks hebben we de webshop helemaal opnieuw gebouwd en dat werpt zijn vruchten af in de omzet van deze maand."

Om haar klanten de schoonheid van het Toscaanse Lucca te laten ervaren heeft Olioliva een bijzonder aanbod via haar site: "Omdat wij trots zijn op onze producten en wij graag willen dat iedereen de bijzondere verhalen achter deze producten kent, bieden wij ook de mogelijkheid dit zelf te ervaren. Via onze website kunnen kamers geboekt worden op het landgoed Fattoria Mansi Bernardini. Dit landgoed heeft fantastische kamers met een uitstekende Bed & Breakfast service. De verhuur van een geheel landhuis behoort ook tot de mogelijkheden, besluit Tim."
Voor meer informatie:
Olioliva
Tim Brandt
info@olioliva.nl
www.olioliva.nl
facebook.com/oliolivaNL