De nieuwe online challenge van Nature & More: maak een foto van jezelf met je favoriete winterschotel, waarin een Nature & More product verwerkt is. Stuur hem in, en Nature & More beloont de eerst vijftig inzenders met zeven Weleda gezichtscrème mini's – eveneens op basis van biologische ingrediënten. Eind januari worden de drie leukste inzendingen beloont met een mooi groentekookboek.
Nature & More geeft verse biologische fruit en groente sinds 2004 een gezicht, door het verhaal van de biologische boeren te vertellen op haar website. In de doorlopende #Fruitface sociale mediacampagne worden de rollen omgedraaid: de consument wordt uitgedaagd om zelf een gezicht aan biologische groente en te fruit geven. Elke twee maanden lanceert Nature & More een leuke nieuwe online uitdaging waaraan iedereen kan meedoen en waarmee je Weleda producten en andere prijzen kunt winnen, onder het motto: 'Give our fruit a face & we’ll give your face a treat!'
De regels voor de wedstrijd zijn te vinden op www.natureandmore.com/welkom.
Abonneren
Vacatures
- (Jr.) Specialist Duurzaamheid
- Sales Manager / Trader
- In- Verkoper Tuinplanten
- Aardbei-veredelaar
- Inkoper / Verkoper BIO groente en fruit
- New business manager
- Internationale Senior Retail Account Manager
- Mango trader
- Commercieel medewerker binnendienst
- Vestigingsmanager / Arbeidsmanager
Weleda-producten in ruil voor foto favo winterrecept
"Nature & More: "Geef onze groente en fruit jouw gezicht!"
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-09-21 Draag een boer aan voor de Gouden Leeuwerik 2023
- 2023-09-20 Nieuwe versie eliminatiescenario ToBRFV in biologische teelt
- 2023-09-20 "Consument selectiever in kopen gesneden groenten en fruit"
- 2023-09-20 "Er is in Vlaanderen zeker nog potentieel voor duurzame en biologische foodboxen"
- 2023-09-19 "Bijna elk Oekraïens gezin op het platteland heeft wel enkele Juglans Regia bomen in de tuin staan"
- 2023-09-19 "Osteen mango’s zijn bijna op"
- 2023-09-18 "Zonnepanelen op waterbassin is zinnig gebruik van de ruimte"
- 2023-09-18 Ruim 1 op de 3 Nederlandse volwassenen wil gezonder eten
- 2023-09-18 Ekovrienden mogen een kijkje nemen in de boomgaard van Maaike Bischot
- 2023-09-15 Petitie 'Red de Nederlandse appel' gestart
- 2023-09-15 "Biologisch loont, maar afzet is grootste uitdaging"
- 2023-09-15 "Geen overvloed, maar tekort aan blauwe bessen"
- 2023-09-15 Nieuwe lijn vers gesneden kruiden onder Vitalicious BIO-Organic label
- 2023-09-14 Dit zijn de highlights van de Open Field Demo Organic
- 2023-09-14 Bijzondere temperatuurschommelingen vragen om meer flexibiliteit binnen de keten
- 2023-09-14 "Vanaf 1 oktober gaat het eerste halffabricaat van halve en blokjes Hokkaido wintersquash-pompoen met schil de deur uit"
- 2023-09-13 "Snijderijen en horecagroothandels pakken Violetti goed op, alleen Nederlandse retail hapt nog niet toe"
- 2023-09-13 "Het dauwlaagje is het visitekaartje van de Westlandse druif"
- 2023-09-13 Prijsverschil in de supermarkt staat groei van biologische tafelaardappelen in de weg
- 2023-09-13 "10 tot 20 procent lagere afzet bio-kruiden"