3FM-dj Frank Dane gaat tijdens Serious Request een week lang ruilen. Hij is begonnen met een paperclip en hoopt aan het einde van de week iets super waardevols te hebben om voor veel geld te veilen. De opbrengst van Serious Request gaat dit jaar naar moeders die geraakt zijn door oorlog- of conflictsituaties.
EkoPlaza, dé biologische supermarkt, biedt Serious Request één minuut gratis 'bio'-logisch winkelen voor een moeder omdat het ‘bio’-logisch is om oorlogsmoeders ook een goede maaltijd te geven. Het uiteindelijke ruilobject zal door Frank Dane tijdens de eindshow gepresenteerd worden. Hierop kan dan nog een week worden geboden.
De opbrengst wordt door het Rode Kruis gebruikt om de moeders van primaire zaken zoals onderdak en voedsel te voorzien. Via het te ruil aanbieden van één minuut gratis winkelen probeert EkoPlaza bij te dragen aan deze actie.
Abonneren
Vacatures
EkoPlaza biedt Serious Request één minuut gratis 'bio'-logisch winkelen
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-09-25 De Vlierstee viert 45-jarig bestaan
- 2023-09-22 Alnatura wint award voor beste AGF-afdeling
- 2023-09-21 Mijnbiowinkel.nl gelanceerd: locatiezoeker voor dichtstbijzijnde biologische winkel
- 2023-09-20 Aardappelen van PLUS standaard biologisch
- 2023-09-18 Leveranciersdag Udea zorgt voor verbinding in de keten
- 2023-09-18 Studie naar de markt voor biologische levensmiddelen in Duitsland
- 2023-09-15 Albert Heijn lanceert magazine over biologisch
- 2023-09-14 Bijna een kwart van de Nederlandse consumenten bezoekt andere supermarkt op basis van aanbieding
- 2023-09-14 Solidare Natuurvoeding sluit de deuren
- 2023-09-14 dennree investeert ongeveer 18 miljoen euro in loonsverhogingen
- 2023-09-13 "Levensmiddelen worden niet meer goedkoop..."
- 2023-09-13 Omzet biologisch keurmerk met 8,3 procent gegroeid
- 2023-09-12 Meer dan 32% van de Fransen kan zich geen 3 maaltijden per dag veroorloven
- 2023-09-12 "Mensen fietsen toch om voor een onafhankelijke natuurvoedingswinkel"
- 2023-08-31 Mijnbiowinkel.nl moet meer zichtbaarheid creëren bij een groter publiek
- 2023-08-30 "Moeilijk om nieuwe klanten te overtuigen"
- 2023-08-29 Luca Radau treedt toe tot de raad van bestuur van SuperBioMarkt
- 2023-08-28 "Consument begrijpt biologisch niet"
- 2023-08-28 'Zie dat je supermarkt maar eens doen'
- 2023-08-24 Picnic opent grootste hub in Nederland