Direct contact met de klanten is voor TerraSana altijd een belangrijk punt geweest. Alle orders worden dan ook dagelijks nagebeld door het enthousiaste verkoopteam van TerraSana. Naast de mailings die de winkels krijgen maken zij de winkelier op deze manier attent op acties, nieuwe producten en speciale aanbiedingen. Dit persoonlijk contact wordt door winkeliers erg gewaardeerd.
Vooruitlopend op de nieuwe website van TerraSana die begin volgend jaar gelanceerd wordt, heeft het bedrijf nu ook veelvuldig contact met winkeliers en consumenten via Facebook en Twitter.
TerraSana heeft een actie op Facebook gezet waarbij alle 'likers' kans maken op één van de zes Bio-Pakketten ter waarde van 50 euro. Dit pakket bevat onder andere muesli, heerlijke pesto, drop, wafels, fruitbeleg, Japanse producten, etcetera. Kortom, een heerlijk delicatessenpakket met een breed scala aan biologische producten. Deze actie is onder andere gecommuniceerd in Smaakmakend en De Betere Wereld en via Twitter. De winnaars kunnen begin januari hun pakket op komen halen in een natuurwinkel bij hen in de buurt.
Kijk op www.facebook.com/TerraSana.

Abonneren
Vacatures
- Accountmanager
- Agrarisch medewerker - Veredeling
- Logistiek Medewerker Groenten en Fruit
- Teler - Teeltspecialist - Hoofd Teelt - Head Grower
- Teamleider Productie
- Productiemedewerker
- Medewerker Sales Support
- Teeltspecialist
- Crop Manager Vollegrond Noord-Frankrijk
- Transportplanners Export
Top 5 - gisteren
Top 5 - afgelopen week
- Is rauwe melk kefir de nieuwe superdrank?
- Voorstel bio-boeren moet forse daling consumentenprijs mogelijk maken
- Radicaal, biologisch en dynamisch
- Cornelis Mosselman zamelt geld in om producten te doneren aan Voedselbank
- Nieuwe lijn met biologische bakkerijproducten van Nederlandse bodem: Driekant Vitale Voeding
Top 5 - afgelopen maand
- Wetenschappelijke studie toont aan dat synthetische bestrijdingsmiddelen gevaarlijker zijn dan natuurlijke middelen
- Vogelgriepvaccin stapje dichterbij
- Is rauwe melk kefir de nieuwe superdrank?
- Voorstel bio-boeren moet forse daling consumentenprijs mogelijk maken
- Fotoreportage: Nederlandse exposanten op Biofach/Vivaness 2023
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-03-17 12,5 jaar Biojournaal - terugblik op de eerste publicatieweek
- 2023-03-17 BD-Totaal bestaat vandaag 30 jaar
- 2023-03-17 Koninklijke Paardekooper Group benoemt nieuwe CEO
- 2023-03-17 Jan Derck van Karnebeek is nieuwe CEO van FrieslandCampina
- 2023-03-16 Nenco Food Group neemt Glutenvrij Reform Le Poole over
- 2023-03-16 Nieuwe bio-winkel, lichte ontmoetingsplek
- 2023-03-15 ACM in jaarverslag: "Markten werken niet vanzelf goed"
- 2023-03-15 BDV kiest Johann Tappeiner als nieuw erebestuurslid
- 2023-03-15 Bas Rüter van Rabobank naar Stichting Landschap Noord-Holland
- 2023-03-15 Oogst haalt ruim 50.000 euro op tijdens tweede succesvolle crowdfunding
- 2023-03-14 Minister Adema bezoekt Enza Zaden en maakt kennis met groenteveredelingssector
- 2023-03-14 Land van Ons-oprichter Franke Remerie neemt time-out, Janneke Hoekstra pakt over
- 2023-03-14 Uitbreiding distributiecentrum Bergfood
- 2023-03-09 Freshclusive opent binnen jaar na start nieuwbouw in Aalsmeer
- 2023-03-09 "Veel bedrijven kampen met een tekort aan kwaliteitsmanagers"
- 2023-03-08 Bayern München-speler Thomas Müller investeert in Organic Garden
- 2023-03-03 "Hulp aan Oekraïne is - ook na een jaar - nog steeds nodig"
- 2023-02-28 "De nieuwe kantine voor de hulpboeren is nu echt een rustgevende plek"
- 2023-02-24 Odin Foodcoop en Caring Farmers gaan samenwerken aan voedseltransitie
- 2023-02-21 "Coöperatieve biologische teelt en nieuwe ecologische trends"