Direct contact met de klanten is voor TerraSana altijd een belangrijk punt geweest. Alle orders worden dan ook dagelijks nagebeld door het enthousiaste verkoopteam van TerraSana. Naast de mailings die de winkels krijgen maken zij de winkelier op deze manier attent op acties, nieuwe producten en speciale aanbiedingen. Dit persoonlijk contact wordt door winkeliers erg gewaardeerd.
Vooruitlopend op de nieuwe website van TerraSana die begin volgend jaar gelanceerd wordt, heeft het bedrijf nu ook veelvuldig contact met winkeliers en consumenten via Facebook en Twitter.
TerraSana heeft een actie op Facebook gezet waarbij alle 'likers' kans maken op één van de zes Bio-Pakketten ter waarde van 50 euro. Dit pakket bevat onder andere muesli, heerlijke pesto, drop, wafels, fruitbeleg, Japanse producten, etcetera. Kortom, een heerlijk delicatessenpakket met een breed scala aan biologische producten. Deze actie is onder andere gecommuniceerd in Smaakmakend en De Betere Wereld en via Twitter. De winnaars kunnen begin januari hun pakket op komen halen in een natuurwinkel bij hen in de buurt.
Kijk op www.facebook.com/TerraSana.

Abonneren
Vacatures
Top 5 - gisteren
- Fotoreportage: Bloedhete maar geslaagde BioVelddag
- Oud-landbouwminister Cees Veerman ziet nog altijd toekomst in biologische en duurzame landbouw
- De Smaakspecialist investeert in zeewier en neemt de activiteiten van Seamore over
- Johan Groen naar Geersing Potato Specialist
- Odin Westerpark verhuist naar Amsterdamse Bilderdijkstraat
Top 5 - afgelopen week
- "We zeiden tegen elkaar: als we dit doen, dan gaan we voor 100% biologisch"
- "Kennelijk treft ook mij als bio-boer automatisch milieublaam"
- Drukbezochte openingsavond bij vernieuwde Ekoplaza Alkmaar
- Ronald van Marlen spreekt Rabobank-aandeelhouders aan op verantwoordelijkheid voor 'landbouwpuinhoop'
- Stikstofnieuws uit Den Haag ontvangen als 'onrealistisch' en 'onmogelijk' maar ook 'pijnlijk' en 'noodzakelijk'
Top 5 - afgelopen maand
- In memoriam: Frans baron van Verschuer
- "We zeiden tegen elkaar: als we dit doen, dan gaan we voor 100% biologisch"
- John Arink gaat discussie aan met Henk Bleker bij Humberto op RTL4
- Is de consument bereid meer te betalen voor zuivel van melkveehouders die de kalfjes bij de koe houden?
- Ronald van Marlen spreekt Rabobank-aandeelhouders aan op verantwoordelijkheid voor 'landbouwpuinhoop'
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2022-06-24 Bezoekersaantallen Floriade blijven sterk achter
- 2022-06-24 De Smaakspecialist investeert in zeewier en neemt de activiteiten van Seamore over
- 2022-06-23 Vogelaar Vredehof mag na aanpassingen uitbreidingen
- 2022-06-22 Belgisch vorstenpaar bezoekt BelOrta bij de start hoogseizoen Belgisch zachtfruit
- 2022-06-22 Uit de oude doos: Boerenprotest
- 2022-06-21 Officiële opening Agro Duiveland
- 2022-06-17 Veertigjarig jubileum voor de grootste internationale bio-vereniging Naturland
- 2022-06-17 "We zeiden tegen elkaar: als we dit doen, dan gaan we voor 100% biologisch"
- 2022-06-16 Spack produceert eigen bio-kokosolie in Vietnam
- 2022-06-15 Jürn Sanders is de nieuwe voorzitter van FiBL Europe
- 2022-06-14 Zweeds bio-keurmerk ontwikkelt nieuwe doelstellingen
- 2022-06-13 Zonnepanelen op Odin-DC in Marum
- 2022-06-10 Utrechtse start-up LOOS wil opschalen
- 2022-06-09 Raad van bestuur VLAM herbenoemd
- 2022-06-08 TerraSana introduceert nieuw en herkenbaar design voor ruim 400 producten
- 2022-06-03 WUR neemt afscheid van bestuursvoorzitter Louise O. Fresco
- 2022-06-02 Louise Luttikholt stopt als directeur van IFOAM - Organics International
- 2022-06-02 Nieuwe Zwitserse cacaofabriek produceert uitsluitend biologische cacaoproducten
- 2022-06-01 Organto Foods boekt voor elfde kwartaal op rij omzetgroei
- 2022-06-01 Royal A-ware neemt Noordhoek Geraspte Kaas over