Opbrengst naar non-profitorganisatie

Gezamenlijke campagne van Stonyfield en Organic Valley

De toonaangevende Amerikaanse bio-zuivelmerken Stonyfield en Organic Valley slaan de handen ineen met een gezamenlijke online campagne. Hiermee willen zij het bewustzijn van consumenten ten opzichte van biologische zuivel verhogen.

Bezoekers van www.celebratewithorganic.com maken eenmaal per week kans op een jaar lang gratis Stonyfield- of Organic Valley-producten. Ook kunnen ze een cadeaubon van 1.000 dollar winnen, die te besteden is bij Cooking.com.

De opbrengst van de campagne wordt gedoneerd aan Wholesome Wave. Dit is een non-profitorganisatie in Bridgeport, die voedzaam en lokaal geteeld voedsel beschikbaar maakt voor de minder bedeelden.



Voor elke deelname, zullen beide bedrijven 10 cent doneren en de minimale donatie is 30.000 dollar. Met genoeg inbreng van de consumenten, verwachten Organic Valley en Stonyfield in totaal 50.000 dollar te kunnen doneren.

Deze gezamenlijke promotie is een natuurlijke stap voor de bedrijven, aangezien ze al vijftien jaar zaken doen. Dat zegt Lisa Kinzel van Stonyfield. Boeren van Organic Valley leveren de melk voor Stonyfield's yoghurt.

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven