Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Eosta kiest voor digitale factuuroplossing van BCT en Thysia

Eosta heeft gekozen voor een digitale factuuroplossing van BCT en haar partner Thysia. Eosta, is actief op het gebied van cultivatie, distributie en marketing van biologisch geteelde groenten en fruit.

Door samen te werken konden Thysia en BCT het voor Eosta mogelijk maken om het proces van verwerking en goedkeuring van inkomende dienstenfacturen aanzienlijk te versnellen. Bovendien was de samenwerking nodig omdat de factuuroplossing volledig gebaseerd moest worden op SharePoint en geïntegreerd moest worden met Dynamics NAV.

Voordelen

Joan Duffhues, ICT-manager bij Eosta over de nieuwe aanpak: "We merken dat wij dankzij de digitale factuuroplossing veel tijd en geld besparen. Voorheen zwierven de facturen fysiek door de organisatie, waardoor we nooit zeker wisten waar ze zich bevonden. De dienstenfacturen werden bovendien handmatig in het ERP-systeem Dynamics verwerkt. Nu worden de facturen digitaal opgeslagen en zijn ze direct inzichtelijk."

"Zodra een budgethouder een factuur binnen bijvoorbeeld drie dagen niet geaccordeerd heeft, wordt er automatisch een reminder verstuurd. Dat bespaart veel tijd in het administratieve proces", aldus Duffhues. "Facturen zijn nu met een druk op de knop direct opvraagbaar. Daarnaast kunnen medewerkers overal en altijd beschikken over de informatie. Facturen inzien, ophalen en beoordelen wordt hiermee een stuk eenvoudiger."

Toekomst

Natuurlijk blijft het hier voor Eosta niet bij, aldus Joan. "In de toekomst willen we hiermee ook partijdossiers en kwaliteitsrapporten digitaliseren, zodat je via een extranet-portal sneller kunt schakelen met een leverancier. Ook wil Eosta de factuuroplossing verder uitrollen en bijvoorbeeld ook goederenfacturen digitaal verwerken. Het gaat daarbij om complexe en omvangrijke facturen van transporteurs en verpakkingsbedrijven, die vaak door meerdere budgethouders geaccordeerd moeten worden. Verder moeten met de aankomende factuuroplossing de medewerkers van Eosta de verschillende posten niet meer op regelniveau in Dynamics NAV hoeven in te boeken."

Bron: Platform E-factureren
Publicatiedatum: