BMW's submerk BMW i komt samen met cosmeticabedrijf Susanne Kaufmann met Purif-i, een biologisch handreinigingsmiddel. Niet voor garages, maar voor de jonge hippe generatie.
BMW i is het duurzame ondermerk van BMW en komt in 2012 met twee elektrische auto's, BMW i8 (sportauto) en i3 (stadsauto). Maar eerst een groene handreiniger, gemaakt van 'actieve' natuurproducten en kruidenextracten.
Dat is de zeep die sinds de Mexicaanse griep veel te vinden is bij drogisterijen op de toonbank en in winkelcentra. Er is geen water nodig om de handen schoon te maken. En het verzacht de huid.
Het Oostenrijkse cosmeticamerk Susanne Kaufmann doet alleen in biologische en natuurlijke producten. En staat als merk ook voor een duurzame toekomst, waarin milieuverantwoord ondernemen en luxe samengaan, bezweert Uwe Dreher, de merk- en marketingmanager van BMW i. "Natuur en technologie versterken elkaar."
Purif-i komt eind dit jaar op de markt in New York, Berlijn en Hong Kong. In New York debuteert de BMW-zeep in november in het BMW Guggenheim Lab.
Meer Duitse automerken zoeken onverwachte lijnextensies op dit najaar. Concurrent Mercedes-Benz lanceerde een week geleden zijn eerste parfum, een eau de toilette voor mannen. Parfumeur Olivier Cresp van Firmenich hielp de geur op te bouwen. Hij creëerde eerder geuren voor Diesel, Armani en Jean Paul Gaultier. Zijn Mercedes-Benz lijn bevat ook een aftershave, deodorant, douchegel en bodygel.
Die Mercedes-geuren liggen voorjaar 2012 in de winkel.
Bron: Automobielmanagement
Abonneren
Vacatures
BMW i komt met biologisch handreinigingsmiddel
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-08-29 Nieuw: Cranberry Seed Exfoliant Poeder
- 2023-08-25 Nieuw: Bodymilk Bergamot Lemongrass
- 2023-08-23 Gwyneth Paltrow, Victoria Beckham en Hailey Bieber zweren allemaal bij de Weleda Skin Food-crème
- 2023-08-21 Nieuw: Granaatappel Verstevigende Body Butter
- 2023-08-18 "Ik hoop dat steeds meer mensen blij zijn met hun huid: dát is mijn missie"
- 2023-07-20 Nederlanders besteden €1,6 miljard aan voedingssupplementen
- 2023-07-10 Nieuw van Botanique: geurlijn roos & vijg en sensitive lijn
- 2023-06-30 Nieuwe lijn met duurzame oplostabletten
- 2023-06-29 "Producten waarmee natuurvoedingswinkels zich kunnen onderscheiden"
- 2023-06-13 Skin Food van Weleda heeft 3 nieuwe producten
- 2023-06-01 Nieuw: Bio Astaxanthine
- 2023-05-10 Nieuw: Gezichtspeelingsbar en Conditionerbar
- 2023-05-10 Natuurlijke zonnebrandgezichtcrème laat geen witte waas achter
- 2023-04-26 Van marktkraam naar winkelschap: The Lekker Company lanceert duurzame lippenbalsem bij Kruidvat
- 2023-04-25 "Onze behandelingen zijn altijd maatwerk"
- 2023-04-21 Nieuw: Skin Food Ultra-Light Dry Oil en Aroma Shower Happiness
- 2023-04-13 Nieuwe bag-in-box bulkverpakkingen van handzeep en wasmiddel
- 2023-04-11 Nieuwe Verstevigende Gezichtsverzorging met granaatappel en maca-peptiden
- 2023-04-04 Duurzame travel-set in de KLM-Frequent-flyer-gids
- 2023-04-04 "Ik kwam zelf op het idee voor deze maskers"