Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Give our fruit a face & we’ll give your face a treat!"

Sociale mediacampagne van Nature&More en Weleda

Geen 90 rode rozen, maar 90 rode biologische granaatappelen versieren vandaag Weleda's 90e verjaardagsfeest in Zoetermeer. De granaatappelen, een symbool van levenskracht en regeneratie, zijn een cadeautje van Nature & More. Hiermee wil Nature & More een extra feestelijk tintje geven aan de aftrap van de sociale media campagne 'Give our fruit a face', waarbij consumenten verzorgingsproducten van Weleda kunnen winnen, zoals de Granaatappel gezichtscrème.



"Give our fruit a face & we'll give your face a treat!", zo luidt de uitdaging aan de consument. Nature & More geeft haar biologische producten sinds 2004 een gezicht, door het verhaal van de duurzame teler te vertellen. Nu daagt het bedrijf haar fans uit om hun favoriete biologische groente of fruit zelf een gezicht te geven en daarbij de creativiteit de vrije loop te laten. Het resultaat dient op de foto gezet en gedeeld via Twitter of Facebook. De eerste 130 inzenders krijgen een Weleda-'proef'-pakket met zeven mini-gezichtscrèmes in de 'smaken' amandel, granaatappel, rosa mosqueta en iris! Bovendien wint de leukste foto van elke maand een Weleda-pakket op maat (voor de leeftijd en huidtype van de inzender).



De regels voor de wedstrijd zijn te vinden op www.natureandmore.com/welkom.
Publicatiedatum: