"Give our fruit a face & we’ll give your face a treat!"
Sociale mediacampagne van Nature&More en Weleda
"Give our fruit a face & we'll give your face a treat!", zo luidt de uitdaging aan de consument. Nature & More geeft haar biologische producten sinds 2004 een gezicht, door het verhaal van de duurzame teler te vertellen. Nu daagt het bedrijf haar fans uit om hun favoriete biologische groente of fruit zelf een gezicht te geven en daarbij de creativiteit de vrije loop te laten. Het resultaat dient op de foto gezet en gedeeld via Twitter of Facebook. De eerste 130 inzenders krijgen een Weleda-'proef'-pakket met zeven mini-gezichtscrèmes in de 'smaken' amandel, granaatappel, rosa mosqueta en iris! Bovendien wint de leukste foto van elke maand een Weleda-pakket op maat (voor de leeftijd en huidtype van de inzender).
De regels voor de wedstrijd zijn te vinden op www.natureandmore.com/welkom.
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-03-31 Skin Food voor op brood
- 2023-03-29 Make-over voor shower gels en nieuwe geur: Mimosa & Blackcurrent
- 2023-03-24 Nieuw Brain Health-supplement: Active Mind Complex
- 2023-03-24 Weleda volgens Nederlandse consumenten het meest duurzame beautymerk
- 2023-03-22 Nieuwe driedelige skincare-lijn voor de gevoelige huid: Find Balance
- 2023-03-13 Nieuwe shampoo & body bar voor de gevoelige huid
- 2023-03-10 Bamboovement wint Best New Product Award Vivaness 2023 met natuurlijk wegwerpscheermesje
- 2023-03-10 Miljoenste potje deodorant verkocht na bescheiden start aan de keukentafel
- 2023-02-21 "Ander geurspectrum waarmee we weer nieuwe consumenten kunnen aanspreken"
- 2023-02-13 Nieuwe rijke body butter genomineerd voor Baby Innovation Award
- 2023-02-13 Frisse oksels voor Valentijn
- 2023-02-08 "Dit natuurlijke scheermes heeft zeker het potentieel om de in-plastic-vergulde scheermesmarkt te vernieuwen"
- 2023-02-01 Vraag naar biologische paddenstoelsupplementen blijft toenemen
- 2023-01-05 Van kruidenwinkel naar wereldwijde distributie: 50 jaar Urtekram
- 2023-01-04 Verzorgingsmerk plant 814 bomen met verkoop duurzame cosmetica
- 2022-12-23 Mattisson introduceert 14 biologische tincturen
- 2022-12-09 INIKA en WAAR organiseren #lashwithNOtrash inzamelingsactie voor Plastic Soup Foundation
- 2022-12-07 Vitamine C ontmoet Q10 in de nieuwe gezichtsverzorging van lavera
- 2022-12-05 Nieuw van Seepje: 100% natuurlijke handzeep mét navulling
- 2022-11-24 Nu ook een biobased opzetborstel voor Philips Sonicare