Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Eco-Logisch neemt webshop Goodforall over

Duurzame groothandel en webshop Eco-Logisch neemt cadeausite Goodforall over. Na de inlijving zal de website verder gaan onder de naam Ecoforall. De overname is de eerste grote in de Europese duurzame sector en zorgt voor een flinke impuls voor milieuvriendelijke goederen. De duurzame sector wordt hiermee volwassen.

Logische keuze

Eco-Logisch is de eerste milieuvriendelijke bouwmarkt en duurzame groothandel van Nederland, met de grootste webwinkel in duurzame producten van Europa. Goodforall is een online cadeauwinkel met mens- en milieuvriendelijke producten en in Europa een van de grootste in haar soort. Rob Bos, oprichter van Eco-Logisch: "De keuze voor Goodforall is een logische. Eco-Logisch zocht mogelijkheden om haar Europese activiteiten verder uit te breiden. En Goodforall op haar beurt zocht een partner om de duurzame activiteiten naar een volgend level te brengen. Door de overname worden beide wensen vervuld."

Ecoforall

Eco-Logisch neemt de webshopactiviteiten van Goodforall over, Goodforall zelf gaat internationaal verder als producent en merk van duurzame producten. Na de overname door Eco-Logisch zal de Goodforall-site verder gaan onder de naam Ecoforall. De Ecoforall-site behoudt dezelfde look and feel en gaat verder onder dezelfde voorwaarden en condities als voorheen. Ecoforall heeft de ambities om binnen nu en vijf jaar de grootste duurzame lifestyle- en cadeausite van Europa te zijn. De naam Goodforall blijft bestaan, maar gaat verder als eigen merk.

De hype voorbij

Rob Bos: "Duurzaamheid is de hype voorbij. Deze overname in de duurzame sector geeft aan dat de branche in heel Europa volwassen aan het worden is. De vraag naar milieubewuste goederen neemt gestaag toe. Waar wij vroeger een niche-speler waren, zie je nu dat de grote multinationals ook standaard een duurzaam product opnemen in het assortiment. Deze positieve concurrentie is de uitdaging voor de komende jaren."

Bron: Duurzaamnieuws.nl
Publicatiedatum: