Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Convenienceproducten, passend in de wereldkeuken"

Nieuw bio-merkconcept: O Mundo, werelds genieten

Tholen – Market Endeavour uit Amersfoort komt onder de naam O Mundo met een nieuw merkconcept in biologisch. "Met O Mundo brengen we de biologische wereldkeuken naar de consument. Het gaat om kleurrijke, smaakvolle en authentieke producten", vertelt Erik van Luyn. "In eerste instantie bestaat het assortiment uit broodproducten. Zo zijn nu al pitabroodjes verkrijgbaar." Daar zal in de toekomst bijvoorbeeld ook naanbrood bij komen, evenals Turks brood. "Het zijn echt convenience- en gemaksproducten. Helemaal passend bij de moderne wereldkeuken."


De witbrood-variant van de pitabroodjes

Consumenten zijn nauw betrokken geweest bij de ontwikkeling van het merkconcept. "De merkuitstraling is met behulp van een consumentenpanel gekozen. De consumenten krijgen in een later stadium ook medezeggenschap over welke andere specialiteiten we aan het assortiment zullen toevoegen. Dit past helemaal in de door Market Endeauvour ontwikkelde Empathie Marketing-methode. Inleven in de consument staat centraal."


De volkoren pitabroodjes

O Mundo

Door de kleurrijke presentatie zal O Mundo gemakkelijk in het schap te vinden zijn. "We hebben er ook voor gekozen om een stuk beleving aan het merk toe te voegen. Dit maakt het tot een aansprekend totaalplaatje."

Voor meer informatie: www.omundo.nl