
Abonneren
Vacatures
Top 5 - gisteren
Top 5 - afgelopen week
- Is rauwe melk kefir de nieuwe superdrank?
- Voorstel bio-boeren moet forse daling consumentenprijs mogelijk maken
- Radicaal, biologisch en dynamisch
- Cornelis Mosselman zamelt geld in om producten te doneren aan Voedselbank
- Nieuwe lijn met biologische bakkerijproducten van Nederlandse bodem: Driekant Vitale Voeding
Top 5 - afgelopen maand
- Wetenschappelijke studie toont aan dat synthetische bestrijdingsmiddelen gevaarlijker zijn dan natuurlijke middelen
- Is rauwe melk kefir de nieuwe superdrank?
- Vogelgriepvaccin stapje dichterbij
- Voorstel bio-boeren moet forse daling consumentenprijs mogelijk maken
- Fotoreportage: Nederlandse exposanten op Biofach/Vivaness 2023
Syntens maakt Smaakhelden wegwijs in Sociale Media
Tijdens deze workshop kregen de deelnemers inzicht in hoe sociale media voor hun eigen bedrijf meerwaarde kan bieden. Op vragen als 'wat levert het me op?', 'kost het niet te veel tijd?' en ‘waar kan ik mijn doelgroep vinden?’ werd door Henk van Heerde van Syntens uitgebreid antwoord gegeven. Sociale media is een hype, maar aan de hand van de Gartner Hype Cycle wordt duidelijk dat er nu langzaam productieve toepassingen worden ontwikkeld op basis van sociale media.
Jeroen Beekhuizen, Syntensadviseur, geeft aan dat hij tevreden is wanneer de deelnemers na deze workshop een weloverwogen beslissing kunnen maken of het gebruik van sociale media iets voor ze is. "Daarnaast vind ik het belangrijk dat ondernemers bij zichzelf na gaan of het daadwerkelijk iets toevoegt aan de communicatiemiddelen die zij nu al gebruiken. Ga eerst eens na wie je wilt bereiken, wat is je doel? Daarbij zoek je vervolgens het juiste communicatiemiddel. Dat kan bijvoorbeeld net zo goed een advertentie zijn, een mailing, een persbericht, een flyer of misschien gewoon een bord langs de weg."
Aan het eind van de workshop ontving iedereen het werkboek van Syntens 'Ondernemen met sociale netwerken' vol praktische tips om zelf mee aan de slag te gaan. Klik hier om het werkboek te downloaden.
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-03-06 Aankondiging nationaal onderzoek naar de belangen bij automatisering binnen de AGF-sector
- 2023-03-02 ‘’Ongelooflijk! Nog altijd veel papier op de productievloer’’
- 2023-01-06 6 trends die de Food & Beverage-industrie zullen beïnvloeden in 2023
- 2023-01-05 "Een groen hoofd van de green deal?!"
- 2022-12-07 IDC Trendrapport: Mondiale Trends en Strategische Inzichten in de Food & Beverage-sector
- 2022-12-02 "De tikkende tijdbommen van de AGF: certificaten"
- 2022-11-30 "Digitale kansen benutten in iedere levensfase van het AGF-bedrijf"
- 2022-11-25 Collect&Go (Colruyt) test zelfrijdend voertuig voor boodschappenlevering
- 2022-11-11 Hoe digitalisering helpt de 5 grootste uitdagingen in de voedingsindustrie op te lossen
- 2022-10-11 Webinar: Wat staat er hoog op de agenda van de voedingsmiddelenindustrie?
- 2022-10-06 "Digitale communicatie in versketen eindelijk goed geregeld"
- 2022-09-16 "Als de basis goed staat, maak je een enorme efficiëntieslag"
- 2022-09-02 UniPharma kiest voor opschalen door middel van Cobots
- 2022-08-18 "Voorkom kennisverloop in AGF-bedrijven met behulp van ERP-software"
- 2022-04-07 "Met BioGraphy vertelt elke biologische appel zijn eigen verhaal"
- 2022-04-07 "Marni Fruit, BIO-Center ZANN, African Growers Coöperatie U.A. en Harva International over op GreenCommerce"
- 2022-03-30 Skal kampt met grote ICT-storing
- 2022-03-09 Een ERP-implementatie: Hoe bereik je de beoogde doelstellingen?
- 2022-02-24 "Handels- en productiebedrijven iets meer bezig met digitalisering"
- 2022-02-02 Power BI in de AGF