Schouten Europe B.V. ontwikkelt biologische vleesvervangers
De Groenteschijf
Schouten Europe B.V. heeft al twintig jaar ervaring met het ontwikkelen, produceren en vermarkten van vleesvervangers. Sinds 2002 heeft men een eigen merk voor de consumentenmarkt, dit merk is GoodBite. Door de jaren heen heeft men een ruim assortiment aan producten ontwikkeld. De producten zijn onder andere samengesteld uit eiwitten die afkomstig zijn van soja, tarwe en erwten. Het GoodBite assortiment bestaat uit: burgers, worsten, schnitzels (gevuld), snacks, roerbakproducten, BBQ/Grill producten, tofu, ingrediƫnten en broodbeleg. Nu zet het bedrijf dus ook in op biologische vleesvervangers.
De Hamburger
De vraag naar biologische voedingsmiddelen in het algemeen neemt steeds meer toe. Aangezien ook de categorie vleesvervangers groeit, is het logisch dat ook in dit segment biologische varianten worden aangeboden.
Schouten Europe B.V. is geen grote organisatie maar daardoor erg flexibel. "Wij kunnen de smaak en samenstelling van onze producten snel aanpassen aan klantbehoeften maar ook aan culturele verschillen. Het ontwikkelen van biologische varianten is voor ons een logische stap om de diversiteit van ons assortiment extra te benadrukken en te beantwoorden aan de groeiende vraag uit de markt", aldus Mark van Noorloos van Schouten Europe B.V.
De Balletjes
Voor meer informatie over de biologische producten van Schouten Europe B.V.:
Schouten Europe B.V.
Burgstraat 12
4283 GG Giessen
0183446390
info@goodbite.nl