Zeer concurrerende prijzen, 300 food- en non-foodproducten

Al Hosany Group introduceert nieuw biologische merk in Dubai

De Al Hosany Group heeft een nieuw bedrijf opgericht dat zich uitsluitend richt op biologische producten. Het bedrijf, Organic genaamd, brengt in eerste instantie meer dan 300 food- en non-food biologische producten op de markt, verdeeld over 25 merken.

Een topfunctionaris van het bedrijf zegt dat de operatie de bio-producten tegen zeer concurrerende prijzen zal gaan verkopen. De Al Hosany Group brengt onder meer als eerste in de regio een biologisch energiedrankje op de markt - Pure Bio Energy.

Om de 'sourcing'-capaciteit van Organic te versterken, is ook meteen een handelstak van het bedrijf in het leven geroepen, onder de naam 'Organic Life'.



"Voor het einde van het jaar willen we in alle landen in de Golfregio een volledig biologisch assortiment introduceren", licht Mohammed Ahiq Ariejeel toe. Hij is 'Chief Executive' van Organic en Organic Life. "Ongeveer 25 procent van de totale bevolking van de Verenigde Arabische Emiraten is dol op biologische producten en we verwachten dat dit zal groeien wanneer de producten ook betaalbaar worden."

Het betaalbaar maken van bio-producten was de grootste uitdaging van Organic. Ariejeel benadrukte op de persconferentie wel dat dit niet ten koste gaat van de kwaliteit. "We kopen al onze grondstoffen in Europa in, het voldoet dus aan de toonaangevende kwaliteitscertificaten." 

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven