Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Uniek versconcept voor de bedrijfsrestauratieve sector

Huis van Beleg introduceert Tourmalijn

Huis van Beleg introduceert een uniek versconcept. Nooit eerder konden gasten pure smaak van vleeswaren en kaas proeven én ervaren tijdens een lunch. Geserveerd door de Tourmalista. Een totaalconcept waarbij kwaliteit & vakmanschap centraal staan. Huis van Beleg brengt de slager in het bedrijfsrestaurant.

De Tourmalijn wordt gelanceerd tijdens de DELI XL Foodservice Fair op 12, 13 en 14 september.

De Tourmalijn biedt zijn gasten meer: ze wanen zich in een delicatessenwinkel en
worden persoonlijk te woord gestaan door de Tourmalista, die exclusief door Het
Huis van Beleg is opgeleid. De voordelen voor de cateraar zijn maximaal: een
uitgelezen assortiment, vakkundig en exclusief opgeleid personeel,
belevingsconcepten, sfeer, kortom: een multifunctioneel totaalaanbod. Dat leidt tot
meer bezoekers, een hogere gemiddelde besteding en een daling van de kostprijs.

Huis van Beleg

Huis van Beleg biedt inmiddels bijna 30 jaar het grootste diervriendelijke en
biologische vleeswaren- en kaasassortiment van Nederland. Dagvers en met liefde
voor ambacht, dier en natuur.

Onno Knoppert, directeur: "Wij denken actief mee met onze relaties. Met dit
innovatieve concept bieden we de bedrijfsrestauratieve sector een unieke
meerwaarde, waarin de door ons opgeleide tourmalista centraal staat."

Samenwerking

De Tourmalijn is een gezamenlijk concept, ontwikkeld door Well Design, Het Anton
Jurgens Institute en Simone Deckers marketing & communicatie, in opdracht van het Huis van Beleg.

Klik hier voor meer informatie over Huis van Beleg.
Publicatiedatum: