De Tourmalijn wordt gelanceerd tijdens de DELI XL Foodservice Fair op 12, 13 en 14 september.
De Tourmalijn biedt zijn gasten meer: ze wanen zich in een delicatessenwinkel en
worden persoonlijk te woord gestaan door de Tourmalista, die exclusief door Het
Huis van Beleg is opgeleid. De voordelen voor de cateraar zijn maximaal: een
uitgelezen assortiment, vakkundig en exclusief opgeleid personeel,
belevingsconcepten, sfeer, kortom: een multifunctioneel totaalaanbod. Dat leidt tot
meer bezoekers, een hogere gemiddelde besteding en een daling van de kostprijs.
Huis van Beleg
Huis van Beleg biedt inmiddels bijna 30 jaar het grootste diervriendelijke enbiologische vleeswaren- en kaasassortiment van Nederland. Dagvers en met liefde
voor ambacht, dier en natuur.
Onno Knoppert, directeur: "Wij denken actief mee met onze relaties. Met dit
innovatieve concept bieden we de bedrijfsrestauratieve sector een unieke
meerwaarde, waarin de door ons opgeleide tourmalista centraal staat."
Samenwerking
De Tourmalijn is een gezamenlijk concept, ontwikkeld door Well Design, Het AntonJurgens Institute en Simone Deckers marketing & communicatie, in opdracht van het Huis van Beleg.
Klik hier voor meer informatie over Huis van Beleg.