Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

United By Bleu breidt uit naar Japanse markt

De Japanse outdoor-kledingwinkelketen Beaver heeft 2.000 stuks mannenkleding van UnitedByBlue gekocht. Deze zullen in hun elf winkels in Japan verkocht worden. Het gaat om een lijn van oceaan-vriendelijke biologisch katoenen t-shirts met ontwerpen die geïnspireerd zijn door vintage nautische motieven en ecologische thema's als duurzame vis en de zogenaamde Great Pacific Garbage Patch.

"We zijn verheugd om een nieuwe markt te betreden", zegt oprichter Brian Linton van UnitedByBlue. "Japan is een grote markt voor Amerikaanse kleding. Maar nog belangrijker is dat de uitbreiding van onze activiteiten ons in staat stelt om onze milieu-inspanningen ook in andere delen van de wereld te tentoonspreiden."



United By Blue werkt aan een project waarin het verwijderen van afval uit oceanen en waterwegen gekoppeld is aan het aantal verkochte producten. Voor ieder verkocht product verwijdert United By Blue een pond afval uit oceanen en waterwegen. Dit organiseert het bedrijf zelf. UBB verkoopt een lijn mannen en vrouwen T-shirts, evenals draagtassen en sieraden. UBB heeft een directe hand in het plannen van elke schoonmaakbeurt.
Publicatiedatum: