Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Modeagentuur GoodBrandz focust op duurzame labels

Het nieuwe Nederlandse modeagentuur GoodBrandz richt zich volledig op duurzame labels en gaat haar klanten daarnaast ondersteunen met kennissessies over online verkoop.

GoodBrandz is opgericht door Cécile Scheele, die ondernemers wil inspireren nieuwe kansen aan te grijpen. Belangrijke pijlers voor haar bedrijf zijn duurzaamheid en webshoppen. Scheele wil klanten mogelijkheden bieden om te profiteren van deze marktontwikkelingen. Daarom gaat ze kennissessies verzorgen over online verkoop, in samenwerking met One Stop Webshop, dat webshops bouwt en beheert voor retailers. Daarnaast kunnen ondernemers ook individueel advies krijgen over hun eigen winkel.

Online showroom

GoodBrandz is agent van het vorig seizoen gelanceerde dameslabel B-FRNK (waarvan Cécile Scheele oprichter en eigenaar is) en het casual duurzame label Mud Jeans. Daarnaast lopen er nog gesprekken met verschillende internationale duurzame labels over vertegenwoordiging door het agentuur in Nederland.

Bron: Textilia
Publicatiedatum: