Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

LBI Zuppa Tradizionale valt in de smaak op Lentemarkt

Ze zijn nog maar even op de Nederlandse markt verkrijgbaar, maar de nieuwe soepen van La Bio Idea vallen nu al goed in de smaak bij de Nederlandse natuurvoedingsconsument. Dat bewijst niet alleen de brede schappositie die het product inmiddels in veel winkels heeft ingenomen, maar ook de voorjaarsmarkt bij de Groene Passage van vorige week zaterdag gaf de indruk dat dit nieuwe product uit de exclusieve keuken van La Bio Idea met open armen wordt ontvangen. Een korte impressie van de eerste kennismaking van de Rotterdamse natuurvoedingsconsument met La Bio Idea Zuppa Tradizionale.



"Mmm… Hoe kan ik deze soep zelf klaar maken?", vraagt een nieuwsgierige consument die even bij het kraampje van La Bio Idea stil is blijven staan. "Heel simpel, u hoeft alleen de inhoud van dit blik op te warmen!" Wat vaak volgt is een verwonderde reactie. Het feit dat een soep met zoveel 'vers-appeal' en bijzondere ingrediënten gewoon uit een simpel blikje komt, is voor veel consumenten ongelooflijk. En dat voor een prijs van 2,49 euro per blik. Het is de grote kracht van de nieuwe soepen van La Bio Idea. De soepen zijn naar authentiek Italiaans recept geproduceerd in midden-Italië. De toevoeging van lokale kruiden zorgt ervoor dat elke soep een unieke smaak heeft. Bovendien is niet te veel zout toegevoegd, wat ervoor zorgt dat de soepen een pure en natuurlijke smaak hebben. Wie houdt van meer zout, kan dit zelf toevoegen.



"Dit is weer eens iets anders dan de standaard tomaat-, champignon-, of kippensoep die je doorgaans helaas in het natuurvoedingsschap vind", vertelt een enthousiaste klant na het proeven van de romige kikkererwtensoep. "Ik had de hoop eigenlijk al opgegeven dat er ooit nog eens goed kant-en-klaar soepproduct in blik op de markt zou komen", geeft een andere verbaasde proever toe.

Om drie uur in de middag zijn Anke en Ruben van La Bio Idea door al hun soepen heen, tevreden over de reacties van het publiek. "We hadden al gedacht dat deze soepen een hit zouden worden", vertelt Ruben de Wit, Brand Manager bij het Mediterrane merk, "maar er is niets mooiers dan dit op een zonnige dag als vandaag van de eindgebruiker bevestigd te krijgen."

Voor meer informatie:

DO IT
Prins Hendrikweg 19
3771 AK Barneveld
0134 2429051
www.labioidea.nl
Publicatiedatum: