Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Duitsland: Netto voorziet eigen merk 'BioBio' wederom van nieuw design

Bio wordt steeds belangrijker in het assortiment van de Duitse Edeka-discounter Netto. Sinds maart 2002 bieden discounters in Duitsland producten aan et een officiële bio-certificering. De klanten wilden weliswaar goedkoop voedsel, maar waren wel bereid om wat meer te besteden aan bio-voedsel.

Door de jaren heen is 'BioBio - Bio-Producte für alle' veranderd in een private label. Er zijn vandaag de dag tussen de 150 en 170 producten met het groene logo beschikbaar bij Netto. Dit is afhankelijk van het seizoen. Naast groenten en fruit, zuivel en vlees wordt vooral veel pasta en rijst verkocht, zegt woordvoerster Christina Stylianou. De afgelopen periode heeft Netto al verschillende keren het design van de verpakkingen aangepast. Dit keer is vooral het lettertype anders.

Publicatiedatum: