Van 20 tot en met 24 juni vindt de jaarlijkse Housefair van Enza Zaden plaats. Enza Zaden organiseert haar Housefair dit jaar in haar nieuwe tomatendemokas in De Lier. Voor dit evenement nodigt het bedrijf partijen uit de hele keten uit om de meest succesvolle en nieuwste tomaten-, komkommer- en paprikarassen te komen bekijken.
Ook het biologisch assortiment van dochterbedrijf Vitalis is te bezichtigen. Elk jaar komen een flink aantal telers, handelspartijen en retailers op de Housefair af. Enza Zaden werkt nauw samen met de hele keten. Uit samenwerking met meerdere partijen in de keten zijn verschillende projecten en concepten ontstaan zoals de groenblijvende zoete paprika Sweetgreen en de succesvolle Eazyleaf-slarassen. En het Timing Taste-concept dat iedereen in de keten bewust maakt van de kansen met en de keus voor tomaten met smaak. "Door de unieke eigenschappen van de rassen onder deze merken en initiatieven wordt onderscheidend vermogen en herkenbaarheid bij de doelgroepen gecreëerd. Wat resulteert in voordeel voor alle partijen in de keten."
Interessant om te bezoeken is ook het praktische tomaten marketing seminar die het bedrijf tijdens deze Housefair organiseert, en wel op 21 juni van 8.30 tot 13.30 uur in het gebouw van de The Greenery in Bleiswijk. Onder de titel 'Thinking out of the box' informeert Enza Zaden de genodigden over de kansen met marketing in de tomatenindustrie. Enza Zaden heeft hiervoor internationale sprekers met relevante marketingkennis en –ervaring uitgenodigd. Het seminar biedt onder andere insights in product- en marktontwikkeling van tomaten, do's en dont's en praktijkgerichte cases. Bezoekers van dit inspirerende tomaten marketing seminar keren met bruikbare nieuwe ideeën en inzichten huiswaarts.
Klik hier voor meer informatie.