Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Grootse relaunch

Ontdek de nieuwe Eco-Glamour van SANTE Natuurcosmetica

SANTE Natuurcosmetica (van distributeur TerraSana) komt met een grootse relaunch. Om te beginnen met een geheel nieuwe hip en trendy gezichtsverzorgingslijn gericht op jonge vrouwen vanaf 20 jaar. Er zijn producten voor de droge, gevoelige en gemengde huid met natuurlijke en biologische ingrediënten, BDIH gecertificeerd. Goede kwaliteit dus voor een redelijke prijs.

SANTE is het jonge natuurcosmeticamerk van het gerenommeerde cosmeticahuis Locogos uit Duitsland. TerraSana, distributeur, producent en merkenleverancier van biologische voedingsmiddelen, bodywear en cosmetica is al ruim tien jaar exclusief distributeur van SANTE in de Benelux.

SANTE staat bekend als het merk met de ideale instapprijs voor nieuwkomers van natuurlijke cosmetica met biologische ingrediënten. De producten moeten aan de criteria van het BDIH (Bundesverband deutscher Industrie- und Handelsunternehmen) voldoen. De richtlijnen hiervoor zijn om zoveel mogelijk, natuurlijke- en, waar verkrijgbaar, biologische ingrediënten in de producten te verwerken. De producten hebben natuurlijke ingrediënten, geen paraffine (aardolieproducten), geen parfums, maar etherische oliën en plantaardige kleuren (van kruiden en planten of mineralen). Hoogwaardige ingrediënten dus met een hip en trendy design: 'Eco-Glamour-Design'.



Voor wie is SANTE bestemd?

SANTE richt zich op vrouwen en mannen vanaf 20 jaar en jonge gezinnen. Deze mensen hechten belang aan hun gezondheid. Ze zijn prijsbewust, willen kwaliteit, hebben affiniteit met duurzaamheid, ecologie, goed zijn voor de aarde en wat erop leeft. Kortom, het zijn moderne mensen die bewust met het milieu omgaan. Dit wordt ook wel de 'lichtgroene' consument genoemd: Niet van huis uit biologisch, maar nu geïnteresseerd in een betere wereld en gezonde producten.

SANTE is met name sterk in decoratief (make-up) en ook de hairstyling producten zijn heel populair (Haarspoeling/conditioner, Shampoo, Styling Gel, Schuimversteviger, et cetera). TerraSana is heel blij dat SANTE nu met zo'n sterk concept komt voor de gezichtsverzorging voor de nieuwe zogenaamde lichtgroene consument.

Opvallend in het schap

Als eerste in de lijn van deze grote relaunch komt de gezichtsverzorging.
Met de kleuren fuchsia, blauw, lime en oranje richt SANTE zich echt op de jonge consument. Bovendien vallen deze kleuren van het nieuwe design erg op in het schap.

Hoofdbestanddelen

De hoofdbestanddelen in de gezichtsverzorging zijn biologische Goji bes, Acai bes, Schisandra bes, kokosnoot en granaatappel.
  • Bio-goji bes (dit is een bes met vochtinbrengende en vitaliserende eigenschappen en zit dus met name in producten voor de droge huid.
  • De Bio-Acai-bes is één van de voedingsrijke vruchten ter wereld (ziet eruit als bosbes) en is verwerkt in onder andere de gezichtsverzorging voor de gemengde huid.
  • De Bio-Schisandra-bes ten slotte zou tegen voorjaarsmoeheid werken en is daarmee een belangrijk bestanddeel in de producten voor de gevoelige huid, het anti-stress masker en de anti-puistje gel.

Voor elk huidtype

De gezichtsverzorging biedt producten voor de droge, gevoelige en voor de gemengde huid. Bovendien is er speciale lijn met reinigings- en verzorgingsproducten voor alle huidtypen, zoals 3-in-1 reinigingsdoekjes, anti-stress masker, softpeeling, gezichtstonic, et cetera.

Gratis proefjes?

Wilt u meer informatie, gratis proefjes of een assortimentsoverzicht? Neem dan contact met op met TerraSana [email protected] 
Publicatiedatum: