Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Mint PR wint prijs voor pr-plan verbetering imago bio-voeding

Het Belgische team Mint PR is de winnaar geworden van de zestiende Van Hulzen PR Talentenprijs. De vier dames van de XIOS Hogeschool Hasselt mogen zich niet alleen het PR Talent 2011 noemen, maar ontvangen ook de hoofdprijs van 1.500 euro. In een spannende finale wisten zij de jury ervan te overtuigen dat hun pr-aanpak het imago van biologische voeding onder jongeren kan verbeteren.

Volgens de jury had de winnaar niet alleen een logisch plan en een zeer creatieve aanpak, maar gaf het team ook een sterke bureaupresentatie.

Het doel van de Van Hulzen PR Talentenprijs is om jong communicatietalent in aanraking te brengen met de praktijk van public relations, waarbij inhoudelijk wordt aangehaakt bij een actueel maatschappelijk thema. Studenten pitchen hun plan als pr-bureau om de opdracht van een fictieve opdrachtgever binnen te halen.

Klik hier voor meer informatie.

Bron: Logeion


Publicatiedatum: