Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Abri's en billboards CBS Outdoor gaan over op Groene Stroom

De verlichting van ruim de helft van de 16.000 abri's en billboards van CBS Outdoor gaat branden op Groene Stroom van Essent. Beide partijen hebben hierover een overeenkomst gesloten en afgesproken gezamenlijk onderzoek te doen naar energiebesparing en verduurzaming van energieverbruik. CBS Outdoor wil zo haar CO2-footprint verminderen.

"We zijn ons bewust van het belang van verduurzaming van onze bedrijfsvoering, waaronder de noodzaak van energiebesparing en het vergroenen van ons energieverbruik", vertelt Mark van den Elzen, Franchise & Operations Director van CBS Outdoor. "Wij staan – letterlijk – midden in de maatschappij en geven graag het goede voorbeeld. Dat kan onder andere door negatieve effecten op het milieu zoveel mogelijk te beperken."

"Niet veel mensen zullen nadenken over de verlichting van abri's en billboards, terwijl deze niet meer uit het straatbeeld te denken zijn", zegt Albert-Jan Smid van Essent. "We leveren graag een bijdrage aan het verduurzamen van energieverbruik van abri's en billboards en voorzien ze op deze manier van een groene rand."
Publicatiedatum: