Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Dave's Killer Bread promoot bio-brood met tatoeage van QR-code

'Dave's Killer Bread' (DKB) gaat zijn biologische brood promoten met een tijdelijke QR-code-tattoo. Dit zal gebeuren tijdens het VegFest in Seattle. Het festival vindt plaats op 26 en 27 maart.

De bakkerij zal 'QR Code Temporary Tattoos' weggeven aan festivalbezoekers. Wanneer er met een smartphone een foto van de tattoo genomen wordt, weten ze of ze één van de prijzen gewonnen hebben: een DKB-brood, DKB-t-shirt of de 'Grand prize goodie bag'.

"Dit gaat leuk worden. Wij zijn de QR-Code technologie aan het testen in combinatie met onze bewezen marketing-strategieën", aldus Dave Dahl van Dave's Killer Bread. "QR-codes zijn een nieuwe vorm van sociale media die ik erg spannend vindt."

Dave was in zijn jeugd verslaafd aan drugs en na het voltooien van een gevangenisstraf van 88 maanden, gaf zijn oudere broer hem een baan in de familie-bakkerij. Binnen een jaar is Dave's Killer Bread ontstaan. Dave's Killer Bread in Milwaukie bakt biologisch brood van hoge kwaliteit. De broden worden al in diverse staten verkocht.