Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Reclamespot Yeo Valley heeft gewerkt: omzetstijging van 10 miljoen pond

"We hebben de lat hoog gelegd", claimt één van de rappende boeren in de reclamespot van Yeo Valley. Dit is inderdaad het geval, de reclamecampagne was een groot succes. The Grocer meldt dat de campagne de verkoop op jaarbasis met 14,9 procent (10 miljoen pond) heeft doen toenemen. Dit is een enorme prestatie voor een biologische melkveehouderij. Bijna een half miljoen meer huishoudens kochten Yeo Valley-producten in de twaalf weken tot 25 december.



Het geheim van het spotje van Yeo Valley is echter dat er zo weinig naar biologisch gerefereerd wordt. De enige verwijzing naar bio in de twee minuten durende reclamespot is: "Yeah, we're down with the Soil Association."

Het succes is te danken aan dappere, grappige en memorabele marketing.

Klik hier om de reclamespot te bekijken.