Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Reclamespot Yeo Valley heeft gewerkt: omzetstijging van 10 miljoen pond
"We hebben de lat hoog gelegd", claimt één van de rappende boeren in de reclamespot van Yeo Valley. Dit is inderdaad het geval, de reclamecampagne was een groot succes. The Grocer meldt dat de campagne de verkoop op jaarbasis met 14,9 procent (10 miljoen pond) heeft doen toenemen. Dit is een enorme prestatie voor een biologische melkveehouderij. Bijna een half miljoen meer huishoudens kochten Yeo Valley-producten in de twaalf weken tot 25 december.
Het geheim van het spotje van Yeo Valley is echter dat er zo weinig naar biologisch gerefereerd wordt. De enige verwijzing naar bio in de twee minuten durende reclamespot is: "Yeah, we're down with the Soil Association."
Het succes is te danken aan dappere, grappige en memorabele marketing.