Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Horeca Trendgids 2011: Lokaal is het nieuwe biologisch

In 2011 wordt lokaal boven biologisch verkozen door de horeca. Dat voorspelt althans de Horeca Trendgids 2011 van Next Generation, een online en offline platform voor mensen werkzaam in de horeca dat zich richt op innovatie, procesverbetering, trends en nieuwe media.

Biologisch en natuurlijk is door veel grote bedrijven zo gecommercialiseerd, dat de consument deze aan het vervangen is voor lokaal, puur en zelfgemaakt. De consument zoekt naar vertrouwen en daar spelen restaurant en leveranciers over de hele wereld op in. Mevrouw Obama die een moestuin aanlegt in de patio van het Witte Huis was meer dan een foto... het was een boodschap die door slimme restaurateurs is opgepakt. Ze hebben zelf een moestuin, werken samen met lokale aanbieders en koken op basis van de seizoenen.

Klik hier voor de volledige Trendgids.


Publicatiedatum: