
Abonneren
Vacatures
Top 5 - gisteren
- "Het gemak waarmee consumenten hierdoor kunnen bestellen is een groot voordeel voor de webshops en partners"
- Hoge inflatie speelt bio parten blijkt uit consumptiecijfers VLAM
- Färm breidt uit met zes winkels
- Dramatisch jaar voor vlinders, hommels en bijen: "Planten worden niet bestoven"
- "Biohuis kritisch positief over conceptteksten Landbouwakkoord"
Top 5 - afgelopen week
Top 5 - afgelopen maand
Sanex Zero% wint EU Ecolabel communication award 2010
Sanex won haar prijs voor de effectieve reclamecampagne van Sanex Zero% douchegel, waarin Europees Ecolabel een belangrijk onderdeel is in de communicatie over het product. Een jury van milieu- en communicatiedeskundigen en vertegenwoordigers van de Europese Commissie toetste de Sanex-campagne
aan verschillende criteria, zoals kwaliteit, creativiteit, relevantie van de activiteiten en effi ciënt gebruik van het Europees Ecolabel logo. De campagne van Sanex Zero% bestond uit de inzet van televisiespots, ondersteund door print, websiteplatforms en winkelmateriaal en werd gevoerd in Nederland, Spanje, Denemarken, Frankrijk en België.
Bron: Nieuwsbrief Stichting Milieukeur
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-06-01 Nieuw: Bio Astaxanthine
- 2023-05-10 Nieuw: Gezichtspeelingsbar en Conditionerbar
- 2023-05-10 Natuurlijke zonnebrandgezichtcrème laat geen witte waas achter
- 2023-04-26 Van marktkraam naar winkelschap: The Lekker Company lanceert duurzame lippenbalsem bij Kruidvat
- 2023-04-25 "Onze behandelingen zijn altijd maatwerk"
- 2023-04-21 Nieuw: Skin Food Ultra-Light Dry Oil en Aroma Shower Happiness
- 2023-04-13 Nieuwe bag-in-box bulkverpakkingen van handzeep en wasmiddel
- 2023-04-11 Nieuwe Verstevigende Gezichtsverzorging met granaatappel en maca-peptiden
- 2023-04-04 Duurzame travel-set in de KLM-Frequent-flyer-gids
- 2023-04-04 "Ik kwam zelf op het idee voor deze maskers"
- 2023-03-31 Skin Food voor op brood
- 2023-03-29 Make-over voor shower gels en nieuwe geur: Mimosa & Blackcurrent
- 2023-03-24 Nieuw Brain Health-supplement: Active Mind Complex
- 2023-03-24 Weleda volgens Nederlandse consumenten het meest duurzame beautymerk
- 2023-03-22 Nieuwe driedelige skincare-lijn voor de gevoelige huid: Find Balance
- 2023-03-13 Nieuwe shampoo & body bar voor de gevoelige huid
- 2023-03-10 Bamboovement wint Best New Product Award Vivaness 2023 met natuurlijk wegwerpscheermesje
- 2023-03-10 Miljoenste potje deodorant verkocht na bescheiden start aan de keukentafel
- 2023-02-21 "Ander geurspectrum waarmee we weer nieuwe consumenten kunnen aanspreken"
- 2023-02-13 Nieuwe rijke body butter genomineerd voor Baby Innovation Award