Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

AH test allergieënscan uit in Huizen

Albert Heijn start op maandag 8 november met een allergiecheck in de Albert Heijn-vestiging in Huizen. De allergiescan geeft de klant tijdens het boodschappen doen informatie over het artikel. De consument kan zijn allergieën op de bonuskaart zetten. Door het product te scannen kan hij zien of het product bepaalde stoffen niet bevat en dus voor hem geschikt is.

"De allergieënscan is een proef die negen maanden duurt", zegt Dagna Hoogkamer, persvoorlichter Albert Heijn. "We willen met deze proef vooral veel ervaring opdoen, die we mee kunnen nemen naar het hoofdkantoor en de winkelvloer. Voor deze scan werken we samen met een aantal foodproducenten die informatie over hun producten geven. Dit willen we uitbreiden."

Bron: SupermarktActueel

Publicatiedatum: