Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Productdemo's van Young Perfect Promotions

Geslaagde demonstraties in speciaalzaken met bio-producten

YPP heeft voor een primeur in de productdemonstraties gezorgd! YPP verzorgde in week 38 demonstraties in (groenten) speciaalzaken met biologisch geteelde en streekgebonden producten. Deze demonstraties werden door het hele land verzorgd door de demonstrateurs van YPP.

Het is was weer eens wat anders dan in de supermarkt demonstreren met A-merken. Dit keer waren de biologisch gekweekte en streekgebonden producten aan de beurt. Speciaalzaken op het gebied van AGF openden hun deuren voor demonstraties om consumenten kennis te laten maken met heerlijke recepten met de biologische- en streekgebonden producten als basis.



Zo werd er naast het proeven van biologische appelmoes en aardbeien ook gekookt met onder andere biologische paddenstoelen, bosuien, paprika, pasta, aardappels en ga zo maar door. Consumenten konden naar hartenlust proeven van de bijvoorbeeld een heerlijk lamstoofpotje, roerbakschotel of bospaddenstoelensoep.

Niet alleen de consumenten en demonstratrices/-teurs waren enthousiast, maar ook de ondernemers zagen dit als een mooie kans deze producten onder de aandacht van de consument te brengen. De demonstraties zorgde voor 'fun' op de winkelvloer en de consumenten waren erg enthousiast dat er ook in de speciaalzaken geproefd kon worden.



Al met al waren de dagen waarop er gedemonstreerd werd een groot succes, er werd bovengemiddeld veel geproefd. De consument ziet dit als een prettige manier van kennis maken met deze (nieuwe) producten. Ze konden het gelijk proeven, en zien wat ze met het product kunnen doen. De demonstratrice/-teur heeft de proevers ook nog achtergrond informatie van de producten gegeven, zodat de consumenten konden ervaren waarom deze producten zo bijzonder zijn.

Er kan worden teruggekeken op zeer succesvolle dagen waarop volop werd geproefd en genoten.

Publicatiedatum: