
Abonneren
Vacatures
- Creatieve Brand & Content Manager
- Assistent Bedrijfsleider
- Retail Key Account Manager
- Leidinggevende snijderij
- Fruitteler / gewasverzorger boomkwekerij
- Teeltspecialist
- Accountmanager
- Agrarisch medewerker - Veredeling
- Logistiek Medewerker Groenten en Fruit
- Teler - Teeltspecialist - Hoofd Teelt - Head Grower
Top 5 - gisteren
- Libelle Legt Uit: wat is duurzamer, een biologische komkommer in plastic of een niet-biologische komkommer zonder?
- Gerrit-Jan Roza 45 jaar
- NOS-weerpresentator Gerrit Hiemstra geeft 13 april praktische avondklas over weer en klimaat
- Bio-tulpenboeket compleet met bollen betekent aftrap versseizoen
- Melkprijs Eko-Holland daalt met €1,00 in april
Top 5 - afgelopen week
Top 5 - afgelopen maand
Pure lijn Leev nu ook te vinden bij Marqt
In de winkels vindt de consument volgens Marqt ruim vijfenveertig producten van het natuurlijke merk. De visie van Leev - "Alle Leev-producten zitten van nature vol met 100% natuurlijke ingrediënten. Negentig procent van de lijn is biologisch. De natuur bevat al zoveel goeds van zichzelf, wij hoeven er alleen nog maar een verpakking om heen te doen", aldus Voorwinden- sluit volgens Marqt perfect aan op de ideologie van het bedrijf. Directeur Quirijn Bolle: "Net als Leev vinden wij het belangrijk dat eerlijke, gezonde en smaakvolle producten dagelijks toegankelijk zijn voor de consument. Daarom verwelkomen wij de producten graag in onze winkels." De Leev-productenlijn bestaat onder meer uit thee, muesli, chips, crackers, siropen, fruit- en kruidwater en verschillende verzorgingsproducten. Een deel van de opbrengst gaat naar zorgboerderijen.
Bron: LevensmiddelenKrant
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-03-28 Aldi Süd: bio-aandeel in standaardassortiment bedraagt 15%
- 2023-03-28 Zwitserse bio-voedselverkoop in 4 jaar met 22,5% gestegen
- 2023-03-27 GfK: Omzet biologisch +25% in 2022
- 2023-03-27 Charlotte Van Loock eerste directeur België bij Crisp
- 2023-03-24 "Met drie-eenheid soda, groene zeep en schoonmaakazijn kan je alle schoonmaakklussen aan"
- 2023-03-24 Lidl Zwitserland verkoopt meer bio-producten
- 2023-03-23 Verrassende retailconcepten in Nederlands-Duits grensgebied
- 2023-03-21 Duurzame producten en circulaire diensten komen samen in nieuw duurzaam warenhuis Tomo
- 2023-03-21 Vijf jaar Too Good To Go in Nederland: 18 miljoen maaltijden gered
- 2023-03-16 Nauwelijks prijsverschil tussen supermarkt en bio-speciaalzaak
- 2023-03-08 Trendcafé bezoekt Jumbo Foodmarkt Naaldwijk
- 2023-03-06 Odin Joure geopend
- 2023-02-27 43e Dille & Kamille-winkel geopend in Apeldoorn
- 2023-02-27 Britse biologische markt groeide met 1,6% naar meer dan 3,1 miljard pond
- 2023-02-24 "We hebben laten zien dat de bio-speciaalzaken heel serieus bezig zijn"
- 2023-02-22 Ook in 2023 de beste Duitse bio-handelaar
- 2023-02-20 Albert Heijn stopt met invliegen groenten en fruit
- 2023-02-17 "26 miljoen is in relatie tot alle problemen die er zijn, een heel klein bedrag"
- 2023-02-17 Toezichthouder ACM tegen telers en retail: "Werk vaker samen"
- 2023-02-15 "Supermarkten maken biologische groenten onnodig duur"