Veel aandacht voor biologisch in reclamefolder

Aldi voert bio-offensief in Duitsland

Discounter Aldi richt zich steeds meer op haar biologische assortiment. In de wekelijkse folder krijgen de biologische producten zelfs een eigen ruimte. In het wekelijkse reclameblaadje van Aldi Süd in Duitsland van 19 augustus worden zelfs 16 van de 36 pagina's uitsluitend gewijd aan biologische producten, twee aan fairtrade en tenminste vier pagina's aan natuurlijke cosmetica. Er staan onder meer aanbiedingen voor vruchtensappen, oliën, vlees, wijn, groenten, garnalen, koffie, eieren, kaas, honing, douchegel en gezichtscrème in.



Op de eerste pagina van het blad schenkt Aldi aandacht aan de achtergrond van de bio-productie, alsook haar eigen bio-label. Daarop staat onder meer te lezen dat het aanbod van biologische groenten en fruit per seizoen verandert en dat de meeste producten van lokale telers afkomstig zijn.

16-08-10




Publicatiedatum:
Auteur:
©



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven