Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Veel aandacht voor biologisch in reclamefolder

Aldi voert bio-offensief in Duitsland

Discounter Aldi richt zich steeds meer op haar biologische assortiment. In de wekelijkse folder krijgen de biologische producten zelfs een eigen ruimte. In het wekelijkse reclameblaadje van Aldi Süd in Duitsland van 19 augustus worden zelfs 16 van de 36 pagina's uitsluitend gewijd aan biologische producten, twee aan fairtrade en tenminste vier pagina's aan natuurlijke cosmetica. Er staan onder meer aanbiedingen voor vruchtensappen, oliën, vlees, wijn, groenten, garnalen, koffie, eieren, kaas, honing, douchegel en gezichtscrème in.



Op de eerste pagina van het blad schenkt Aldi aandacht aan de achtergrond van de bio-productie, alsook haar eigen bio-label. Daarop staat onder meer te lezen dat het aanbod van biologische groenten en fruit per seizoen verandert en dat de meeste producten van lokale telers afkomstig zijn.

16-08-10