Gaat biologische producten nadrukkelijker promoten
C1000 stopt niet met goedkope vleesaanbiedingen
Het vleesbeleid van C1000 richt zich op een goede kwaliteit voor en goede prijs en keuze voor de consument. C1000 biedt haar klanten keus op het gebied van regulier vlees, biologisch vlees en vegetarische producten. Er zijn klanten die waarde hechten aan biologische en vegetarische producten, maar er zijn ook klanten die deze keuze eenvoudigweg niet kunnen of willen maken. Om die reden is het bieden van keus aan onze klant belangrijk.
De berichtgeving over onze vleesverkoop heeft er wel toe geleid dat wij weer nadrukkelijker dan voorheen ook onze biologische producten promoten. Hiermee maken we de klant duidelijk dat zij bij C1000 keus heeft op het gebied van regulier vlees, biologisch vlees en vegetarische producten. Zo wordt deze week in onze folder naast de biologische tartaar ook het reguliere rundergehakt aangeboden.
Vlees is een groot onderdeel van de dagelijkse boodschappen. Net als in andere segmenten vindt C1000 het belangrijk om hier aanbiedingen in te hebben voor de klant. C1000 doet nooit concessies aan de kwaliteit van het vlees, wanneer dit in de aanbieding is.