Duitse biologische supermarkt Naturata draait goed jaar

De maatregelen om het merk te versterken van de Duitse biologische supermarkt Naturata zijn succesvol gebleken. Het jaar 2009 stond bij Naturata volledig in het teken van het eigen merk. Het algemene doel was om het biologische merk te versterken en in een wat moderner jasje te steken. Dit om in de toekomst de positie op de sterk concurrerende gezonde voedingsmarkt te verbeteren.

Ook de export heeft bijgedragen aan dit positieve resultaat en zal in de toekomst nog verder worden uitgebreid. En door het herziene en uitgebreide productassortiment en de modernere nieuwe verpakkingen worden nu ook meer jonge biologische gebruikers aangesproken. Ook is de vormgeving van de website vernieuwd en wordt deze beter bijgehouden. In 2010 gaat Naturata voortbouwen en de naamsbekendheid van de organisatie verder vergroten.

21-07-10

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven