Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Max Havelaar wint Vrouw-Award
Ruim 10.000 VROUW lezeressen hebben gestemd op hun favoriete producten, winkelketens, reclamecampagne en Bekende Nederlander. Nieuw in 2010 is de categorie Awareness. "Verantwoord omgaan met lichaam, geest en milieu speelt een belangrijke rol in het leven van de moderne vrouw. VROUW magazine besteedt daarom regelmatig aandacht aan deze onderwerpen", aldus Herman Bos, Marketing Director van De Telegraaf. De prijs in deze categorie is gevallen op Max Havelaar Fairtrade.
VROUW Awards
De VROUW Awards worden uitgereikt aan producten, winkelketens en wellnessresorts die het leven van vrouwen veraangenamen. Ook kon er worden gestemd op de beste reclamecampagne en vrouwelijke Bekende Nederlanders. Producten die o.a. in de prijzen vielen zijn Elvive Total Repair 5 van L’Oréal Paris in de categorie Beauty en The Garden Collection van H&M in de categorie Mode.
Puur Hollands
De vakjury maakte een eerste selectie en was verantwoordelijk voor het bepalen van de genomineerden. Dat deden zij aan de hand van de kernwaarden van VROUW: oorspronkelijk en informatief, toegankelijk en gespreksbepalend, emotioneel en positief, herkenbaar en betrokken en VROUW is puur Hollands. In deze vakjury is o.a. zitting genomen door experts als Renate Wennemars, Addy van den Krommenacker, Susan Smit en Rob Peetoom. De uitreiking werd afgesloten met een fantastisch optreden van Sherry Dyanne.