Max Havelaar wint Vrouw-Award

Ruim 10.000 VROUW lezeressen hebben gestemd op hun favoriete producten, winkelketens, reclamecampagne en Bekende Nederlander. Nieuw in 2010 is de categorie Awareness. "Verantwoord omgaan met lichaam, geest en milieu speelt een belangrijke rol in het leven van de moderne vrouw. VROUW magazine besteedt daarom regelmatig aandacht aan deze onderwerpen", aldus Herman Bos, Marketing Director van De Telegraaf. De prijs in deze categorie is gevallen op Max Havelaar Fairtrade.

VROUW Awards

De VROUW Awards worden uitgereikt aan producten, winkelketens en wellnessresorts die het leven van vrouwen veraangenamen. Ook kon er worden gestemd op de beste reclamecampagne en vrouwelijke Bekende Nederlanders. Producten die o.a. in de prijzen vielen zijn Elvive Total Repair 5 van L’Oréal Paris in de categorie Beauty en The Garden Collection van H&M in de categorie Mode.

Puur Hollands

De vakjury maakte een eerste selectie en was verantwoordelijk voor het bepalen van de genomineerden. Dat deden zij aan de hand van de kernwaarden van VROUW: oorspronkelijk en informatief, toegankelijk en gespreksbepalend, emotioneel en positief, herkenbaar en betrokken en VROUW is puur Hollands. In deze vakjury is o.a. zitting genomen door experts als Renate Wennemars, Addy van den Krommenacker, Susan Smit en Rob Peetoom. De uitreiking werd afgesloten met een fantastisch optreden van Sherry Dyanne.

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven