La Place: Stijgende loyaliteit en tevredenheid over gezond & biologisch assortiment

La Place heeft de eerste helft van dit jaar een record omzet behaald vergeleken met 2009, waarin het ook boven het marktgemiddelde presteert.

Dat meldt V&D, dat verder geen cijfers naar buiten wil brengen. Succesfactoren hiervoor zijn onder andere de introductie van nieuwe producten, als vitaminewater, cupcakes en 'sharing'-menu's en de uitbreiding in België. La Place Kortrijk, in april dit jaar geopend, is nu al één van de best lopende restaurants van La Place. "Terwijl de horeca-markt nog steeds een uitdagende markt is, blijft La Place innoveren en uitbreiden", zegt Paul Bringmann, directeur van La Place.

Uit onderzoek van TNS/NIPO blijkt tevens een stijgende loyaliteit en tevredenheid over het gezond & biologisch assortiment van La Place en komt het als meest gewaardeerde restaurant uit de bus. Ook het personeel werd met een 7,5 een stuk beter gewaardeerd dan de 7 die anderhalf jaar geleden werd gegeven. "We zien dan ook een stijging in herhaalbezoek en gemiddeld bonbedrag", aldus Bringmann.

Bron: OutofhomeShops, 30-06-10


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven