Versmarketeer van de Toekomst: Jaap Korteweg - De Vegetarische Slager

Op het jaarlijkse VersEvent is dit keer ook een publieksprijs uitgereikt, waarbij de bezoekers Jaap Korteweg van De Vegetarische Slager verkozen tot Versmarketeer van de Toekomst. "Ik vind het hartstikke mooi dat we deze prijs hebben gewonnen", reageert Korteweg. "We hebben geen marketingbudget, onze focus is totaal op de producten. Door guerrillamarketing zijn we hier gekomen. In kwalitatieve zin zijn we onze concurrent nog niet tegengekomen. Over vijftig jaar willen we al het industrieel geproduceerde vlees vervangen hebben."


Jaap Korteweg (rechts) neemt te prijs in ontvangst.

VersEvent

Versmarketeer van het Jaar is de verkiezing van de beste marketingspecialist op het gebied van versproducten (vlees, vis, zuivel, AGF, sierteelt, brood en ijs). Het initiatief is ontstaan vanuit de gedachte dat verse producten goede marketing nodig hebben, zeker wanneer ze merkloos zijn. Door het samenbrengen van professionals in het vermarkten van versproducten, is het event een bron van inspiratie voor versmarketeers en -ondernemers. Marketeers in vers delen hun ervaringen en kennis met elkaar door in een aangename omgeving de dialoog met elkaar aan te gaan.

Kijk voor meer informatie op www.versmarketeer.nl.

Publicatiedatum:


print   

Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:

Reacties:


"De naam "Vegetarisch slager" is op zijn minst contra-dictorisch : een slager is iemand die vlees bewerkt !"
Weytens Laurent, Karmstraat , 8 , 9800 deinze - 2013/05/29 15:32:19.000



© BioJournaal.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven