Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Puur Mieke wint Shopping Award XS voor beste webwinkel

"Willen de gezonde bol.com van Nederland worden"

Vrijdag 9 maart werden in de Westerunie in Amsterdam de Shopping Awards XS 2018 uitgereikt aan de 11 beste webwinkels van Nederland met een jaaromzet tot 4 miljoen euro. In de categorie eten & drinken won Puur Mieke deze prestigieuze award. Puur Mieke mag zich dus de beste webwinkel van Nederland noemen in haar branche.



Puur Mieke kreeg van de consumenten het hoogste rapportcijfer, waarmee ze de andere webshops in deze categorie achter zich liet. Puur Mieke is een initiatief van Mieke Hendriks. Met de website wil zij iedereen op een eerlijke en betrouwbare manier adviseren in het gebruik van pure producten. Met informatie over pure voeding en pure producten op het gebied van verzorging, make-up en gebruiksartikelen. Alle voeding in de webshop is glutenvrij, lactosevrij, vrij van geraffineerde suiker en waar mogelijk biologisch. Naast deze dagelijkse boodschappen kun je ook terecht voor natuurlijke verzorgingsproducten, supplementen, rvs drinkflessen en broodtrommels. Alles voor een gezond en gifvrij leven.


Mieke toont de oorkonde en award.

Mieke Hendriks is begonnen in haar tuinhuisje. "In het begin deed ik alles zelf, de producten beheren op de webshop en het inpakken en het verzenden. Inmiddels is het gegroeid naar een bloeiend bedrijf met zeven medewerkers." Ze runt het bedrijf met passie en dat straalt uit in alles wat ze doet. "De klanten krijgen bij elke bestelling een persoonlijk handgeschreven kaartje. Vaak doe ik er een sample bij, van iets wat ze kunnen uitproberen."
 
Ondanks de groeiambities blijft klantenservice het belangrijkste. "Als die goed is, komen mensen vanzelf terug naar onze webwinkel. We willen graag de gezonde bol.com van Nederland worden, een begrip als het ware."

Voor meer informatie: www.puurmieke.nl
Publicatiedatum: