Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Fotoreportage: Bio op Anuga '17
Tholen – Lange rijen, overvolle stands en gangpaden waren eerder regel dan uitzondering op Anuga in Keulen, de grootste levensmiddelenbeurs ter wereld. Vrijwel alle standhouders met biologisch in hun assortiment waren positief over de hoge bezoekersaantallen op Anuga. De tweejaarlijkse beurs kon naar schatting rekenen op 165.000 bezoekers. Het aantal exposanten was ook aanzienlijk: circa 7.400.
V.l.n.r. met de klok mee: Lovechock brengt haar slogan 'Eat well, Love life' duidelijk in de praktijk; De Smaakspecialist biedt nu ook een instant breakfast-lijn in de varianten spelt & haver met lijnzaad; een drukte van belang op de stand van Tradin Organic en ook voor DO-IT stonden voortdurend lange rijen.
Het bio-assortiment was grofweg op te delen in pure, zoveel mogelijk onbewerkte producten enerzijds en gemaksvoeding anderzijds, getuige de hoeveelheid portieverpakkingen, die veelal wijzen op gebruik in de on the go-markt. Sectorbreed zien vrijwel alle aanbieders – waarvan het merendeel overigens ook een vooral gangbaar aanbod toonde – nog altijd veel potentie in de biologische markt. Een signaal dat de rek er nog lang niet uit is.