Mededelingen

Vacatures

Laatste reacties meer

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen maand

Top 5 - afgelopen week

Dole laat de zon schijnen in de stad

In oktober en november zal Dole starten met een campagne op vervoersmiddelen in een aantal belangrijke Italiaanse steden. De reclamepanelen zullen het openbaar vervoernetwerk versieren in Genova, Brescia, Milaan en Rome. Het zal onder andere de aandacht trekken van voetgangers in de stad. Dole importeert en distribueert conventioneel en biologisch fruit. 

Deze vorm van reclame, die wordt bijgestaan door in-store-promotie' in de zelfde gebieden, is onderdeel van de marketingcampagne. De campagne omvat ook banners op social media en advertenties in gedrukte en online bladen.

Het concept van de nieuwe campagne, dat de naam 'We have the sun inside' draagt, is een eerbetoon aan de zon die aan de basis staat van de producten van Dole. Het wordt ook gepromoot door de 'Il sole di Sole' wedstrijd, die duurt tot 28 oktober.


Publicatiedatum :



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BioJournaal.nl 2018